Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kan ikke huske navnet på klinikken men den ligger på Dantes plads lige bag ved Københavns Rådhus. Jeg fik massage af Linda - hun er supersød, ville have mig til at købe mere, vi tirrede hinanden og var begge ophidsede men jeg valgte alligevel at spare pengene og nøkes med ploemassage i 1 time for 500. 

Jeg skal dog snart knalde hende - hun er supersød og sensuel, jeg mærkede på hendes bryster, fisse og vi småkyssede også lidt - kan klart anbefale hende. 

Hvis nogen prøver hende - skriv:)

Redigeret af Qivitoq
stavefejl i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har i et stykke tid overvejet at besøge dem...

Hvem mon er Linda?

 

515240_large.jpg.45cc6d070724c9ede78439f

 

 

 

 

 

Redigeret af Foxhunter
x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Linda i går, og det må være hende der står i mitten, det er sgu en frisk pige.

jeg så to andre piger der, de så nu os ret godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigefan skrev, den 12/26/2015 at 18:04:

Hej kan ikke huske navnet på klinikken men den ligger på Dantes plads lige bag ved Københavns Rådhus. Jeg fik massage af Linda - hun er supersød, ville have mig til at købe mere, vi tirrede hinanden og var begge ophidsede men jeg valgte alligevel at spare pengene og nøkes med ploemassage i 1 time for 500. 

Jeg skal dog snart knalde hende - hun er supersød og sensuel, jeg mærkede på hendes bryster, fisse og vi småkyssede også lidt - kan klart anbefale hende. 

Hvis nogen prøver hende - skriv:)

Undskyld, hvad er "ploemassage"? - Vel sagtens en skrivefejl, men jeg kan ikke lige gennemskue den. Hvis man nu skulle vove sig derind, hvad er så det taktisk gode start-spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Pigeforskeren skrev, for 7 minutter siden:

Undskyld, hvad er "ploemassage"? - Vel sagtens en skrivefejl, men jeg kan ikke lige gennemskue den. Hvis man nu skulle vove sig derind, hvad er så det taktisk gode start-spørgsmål?

Prøv at taste plo på dit tastatur - prøv derefter oli - og se hvordan det ligger i fingrene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vides det med sikkerhed om "Linda" er en "fuld-pakke-pige", eller blot  en høflig pige, der giver hånd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Jeg tror faktisk ikke Linda er med på billedet:)

i hvert fald er det ikke hende i midten;)

 

mvh Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 13 timer siden:

Nu er der tilføjet en ny storbarmet person i annoncen - på nogle af billederne virker det dog ikke så feminint. 

Ikke helt forstået! Hvad er det, der bekymrer dig? Jeg synes da hun virker yderst feminin på billederne - mums!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ansigtet på især et bestemt af billederne af den storbarmede, der undrede mig. Men nu i dag er det billede blevet beskåret, så ansigtet er fjernet. Det var synligt i går, da jeg skrev om min tvivl. 

Det kan være rart at vide hvad man går ind til. Heldigvis har folk forskellig smag, og alle kan blot besøge dem de har lyst til :-) 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Maya, er 100% kvinde - og endda en RIGTIGT lækker en af slagsen, har været forbi i dag, og det var bestemt ikke skuffende, præcis som billeder, og rigtig sød & lækker... 

Smider nok en anmeldelse op senere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...