Hop til indhold
Tyren13

Nørrebrogade 5 Randers

Recommended Posts

Hej alle, jeg synes lige jeg vll fortælle jer om stedet her. Jeg var der forleden og fik en god oplevelse. Først en times rigtig god massage. Pigen, Nana er sandsynligvis midt i trediverne, hun taler udmærket dansk. Da massagen var overstået uden diverse tegn på mere, så spurgte jeg om hun tilbød mere, hvad ønsker du dig, kom svaret prompte. Jeg kunne godt tænke mig fuld pakke. Det kunne fint lade sig gøre, hun forlod lokalet og kom tilbage i kimono, som hun smed og begyndte at varme lille mand op. Nu er jeg en ældre herre så det tog lidt tid. Hun satte gummi på med munden og startede blow job. Jeg fik hende om på ryggen og kneppede hende dejligt. Hun blev dejligt våd. Herefter satte hun sig på mig med fissen over mit hoved, så jeg kunne slikke hende mens hu suttede mig. til jeg eksploderede i munden på hende.

Det kan anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

hun skal vist tjekkes ud ,tak for anmeldelse :) hvad var prisen ,hvordan ser hun ud

 

Redigeret af Icemand
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tyr

det er måske stedet der skal tjekkes i Randers, som jeg kan forstå, var der så ingen pirring undervejs, det syntes jeg er det rareste, og det frækkeste.

Jeg vil som Iceman gerne vide prisen på stedet, og hvordan hun ser ud. syntes nemlig jeg ikke gider de gamle steder i randers længere, vil gerne prøve nye steder, men så er vi nok nød til at skal udenbys, men måske dette sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi stedet ca 1 uge før jul. Hmmm tja tjo, massagen var klart over middel, jeg bestilte bj men fik en 69 hvor mit indtryk var, at det handlede om at få gjort mig færdig hurtigst muligt. Ombestemte mig undervejs til fuldpakke og det skulle jeg nok ikke have gjort. Hun sad ovenpå mig men fik benene inden under sig så jeg fik svært ved at støde i bund. Så for mig virkede det som om hun enten havde haft en lang dag eller ville slippe nemmest om ved jobbet. Sædvanlige Randers priser. Kan ikke huske om hun hed Nana, men hende der var inde hos mig var medio 40, er mit gæt. Sød og smilende og talte godt dansk.

Det bedste for mig var massagen i næsten mørke kun med stearinlys, der var fantastisk afslappende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Iceman og Monty. Prisen er som alle andre steder, jeg kan kun anbefale stedet. Pigen er i den bedre ende af Randers udbudet udseendes mæssigt. Hvis man aftaler fuld pakke fra begyndelsen, så tror jeg også der kommer pirring undervejs. Det vil jeg prøve næste gang. Lad os høre om jeres oplevelser.

ommeren, måske har du ret ang. alderen det er svært at bedømme. Men med hensyn til tiden, så følte jeg hun havde uendelig god tid. En time og 40 minutter fra jeg gik ind af døren til jeg var ude igen. Om det så var fordi vi først aftalte fuld pakke efter massagen, det ved jeg ikke.

Men med det halvdårlige udbud, der er i Randers pt. så er dette en kærkommen forbedring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...