Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

For en del år siden var der et thai sted lidt udenfor Løvel ved Viborg... Der var spa på stedet hvis det hjælper?

nogen der ved om det sted stadig eksisterer eller kan anbefale noget tilsvarende i enten ålborg, viborg eller århusområdet ?

Skrevet

Synes jeg har set dem annoncere af og til - ellers er det bare fordi jeg er stødt på en gammel annonce - tror godt du kan finde adressen herinde, hvis du søger på løvel + tilrøget ;-)

Hvis du vil besøge et lignende sted med spa - så er det nok Kolart, Århsuvej 45 ved Svenstrup du skal søge på :)

Skrevet
  • Author

Hvordan med åbningstider hos Kolart?     Rent transportmæssigt ligger det bedre for mig

Skrevet
ukendtforfatter skrev, for 50 minutter siden:

Hvordan med åbningstider hos Kolart?     Rent transportmæssigt ligger det bedre for mig

Tror du kan komme hele døgnet hvis du ringer først. Nummer er på thailsten eller i travbladet.

venligst 8000

Skrevet
  • Author

Hmm... Det er jo ikke fordi de får fantastiske anmeldelser hos kolart.....     Nogen der har andre forslag?

Skrevet

Prøv thai massagen på Nørregade 6a i Bjerringbro. Der er ingen spa, men du kan få thai massage af unge piger til standardpriser 

Skrevet
paafuglen skrev, for 3 timer siden:

Prøv thai massagen på Nørregade 6a i Bjerringbro. Der er ingen spa, men du kan få thai massage af unge piger til standardpriser 

Hej.

Ved du om massagen med de unge piger - kun er massage - eller om der måske er mulighed for tilkøb af den fulde pakke eller andet. 

Skrevet

Har fået bb og afslutning med hånd, hvor pigen var helt nøgen, standard priser

Skrevet
Aalborg skrev, den 27/12/2015 at 13:43:

Hej.

Ved du om massagen med de unge piger - kun er massage - eller om der måske er mulighed for tilkøb af den fulde pakke eller andet. 

Både Hj og BB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.