Hop til indhold

Recommended Posts

For en del år siden var der et thai sted lidt udenfor Løvel ved Viborg... Der var spa på stedet hvis det hjælper?

 

nogen der ved om det sted stadig eksisterer eller kan anbefale noget tilsvarende i enten ålborg, viborg eller århusområdet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes jeg har set dem annoncere af og til - ellers er det bare fordi jeg er stødt på en gammel annonce - tror godt du kan finde adressen herinde, hvis du søger på løvel + tilrøget ;-)

Hvis du vil besøge et lignende sted med spa - så er det nok Kolart, Århsuvej 45 ved Svenstrup du skal søge på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ukendtforfatter skrev, for 50 minutter siden:

Hvordan med åbningstider hos Kolart?     Rent transportmæssigt ligger det bedre for mig

Tror du kan komme hele døgnet hvis du ringer først. Nummer er på thailsten eller i travbladet.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv thai massagen på Nørregade 6a i Bjerringbro. Der er ingen spa, men du kan få thai massage af unge piger til standardpriser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
paafuglen skrev, for 3 timer siden:

Prøv thai massagen på Nørregade 6a i Bjerringbro. Der er ingen spa, men du kan få thai massage af unge piger til standardpriser 

Hej.

Ved du om massagen med de unge piger - kun er massage - eller om der måske er mulighed for tilkøb af den fulde pakke eller andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 27/12/2015 at 13:43:

Hej.

Ved du om massagen med de unge piger - kun er massage - eller om der måske er mulighed for tilkøb af den fulde pakke eller andet. 

Både Hj og BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...