Hop til indhold
unip

Relax, Em .. god oplevelse

Recommended Posts

Besøgte også Em ... hos Relax på Adelgade. Em er en flot pige, men synes selv at hun er "gammel", så lyset skulle slukkes efter noget tid. Men det blev til en god gang let massage, ok B2B og fuld pakke. Em er det som kaldes "berøringsvenlig" ... i mangel af et bedre ord. Sød og let at være sammen med. Hun er ikke gammel ... måske 30 og velholdt. Det kan godt blive til en gentagelse.

Jeg mener ikke, at Em er en af pigerne på billedet.

Mamasan var der også ... hun lukkede mig ind. Hun virkede noget sur. Heldigvis var det Em, som leverede servicen den dag.

http://www.relaxwellness.dk/

Redigeret af unip

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ, kan man blive det ?

Spøg til side. Nej, det gjorde jeg ikke, og jeg har heller ikke andre interesser i pigerne. Og jeg har anmeldt en del. 

Det som har været udslagsgivende for den overvejende positive anmeldelse er, at hun leverede varen. Modsat Soda hos Kinnaree, som jeg beskrev i en anden tråd. Og på trods af at Soda er yngre, kønnere og sprødere. (Gad vide om man kan sige det på dansk). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
unip skrev, den 25/12/2015 at 00:18:

Besøgte også Em ... hos Relax på Adelgade. Em er en flot pige, men synes selv at hun er "gammel", så lyset skulle slukkes efter noget tid. Men det blev til en god gang let massage, ok B2B og fuld pakke. Em er det som kaldes "berøringsvenlig" ... i mangel af et bedre ord. Sød og let at være sammen med. Hun er ikke gammel ... måske 30 og velholdt. Det kan godt blive til en gentagelse.

Jeg mener ikke, at Em er en af pigerne på billedet.

Mamasan var der også ... hun lukkede mig ind. Hun virkede noget sur. Heldigvis var det Em, som leverede servicen den dag.

http://www.relaxwellness.dk/

Tak for anmeldelsen.

Det kunne da være man skulle smutte forbi engang i det nye år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Diller skrev, for 18 minutter siden:

Jeg troede at du som hendes alfons havde fortrinsret til hende. Spændende nyt...

Aner man en smule indeklemt vrede her?

Den slags er slet ikke godt for systemet. Du må lade alle dine indestængte følelser komme ud, ellers ender du bare som en sur gammel mand.

Har lagt mærke til, at du / gæsten i tidligere anmeldelse af stedet, ikke var helt tilfreds med indsatsen. Men derfor kan andre vel godt have lov til at være glade.

Må det nye år bringe behagelige oplevelser for dig!

Redigeret af Arne Diller
stavefjel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...