Hop til indhold
Gæst

Barmfagre Candy nær Blokhus/Løkken - Annoncelight

Recommended Posts

Gæst

Hej

Jeg prøvede at kontakte annoncøren bag denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/198906

Jeg spurgte ikke om nogle specifikke ydelser, men modtog et køligt svar "2000 kr for en time uden." 

Jeg klikkede mig ind på profilen som står bag annoncen og der var billeder af forskellige piger.

Jeg blev forvirret og holder mig derfor væk. :roll:

Det så ellers ud til at være min type. Hvor finder man sådan en velskabt barmfager kvinde i nordjylland. :razz:

Jeg hører gerne fra nogle som har besøgt hende og kan svare på om billederne er ægte eller falske. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søde Sanne

Annoncen ejes af en mand der har adskillige piger i sin klo. En gammel gris der er ligeglad med pigernes ve og vel og kun tænker på penge. Som han får så rigeligt af.

 

Billederne er som sådan ikke falske . De viser bare alle hans slavinder og det er lidt af en russisk roulette hvem af dem du får. Annonceteksterne er også pyntet gevaldigt med alder og vægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...