Hop til indhold
Jørgensen

Sounding (stålstang i pikken)

Recommended Posts

Hejsa,

Kender I nogen GP (udover Madame Helene), der leger med sounds? (En sounds er en stålstang, der føres ned i urinrøret). Hvis I ligefrem kender en GP, som  giver superfransk samtidig, så vil det være toppen af toppen - som fx på denne video: http://xhamster.com/movies/4291559/sounding_blowjob.html?embed=related&from=player_related

Eller denne video (til allersidst): http://xhamster.com/movies/5280672/sex_and_sounding.html?embed=related&from=player_related

... Så kan det vist ikke blive meget frækkere :-P

Vil lige pointere, at jeg IKKE er til den smertefulde variant af sounds-legen. Nogle tror, det skal gøre ondt, og det er også sådan 95% af alle videoer, fx,  fremstiller det, men det behøver slet ikke gøre ondt! Hvis GP'en ved, hvad hun har med at gøre, så kan det gøres så det er smertefrit - og bare MEGA kinky! :-P Som fx på denne video, hvor sounds´en selv glider ned: http://xhamster.com/movies/4892980/sounding.html?embed=related&from=player_related

GP'en skal holde til i KBH eller på det øvrige Sjælland.

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Du kan skrive til Dia Blue... www.60212881.webnode.com 

Tak for tippet.

På Dia Blues hjemmeside står, at oralsex ikke er en del af det, hun yder, så hun bliver næppe mit første valg.

Glemte i øvrigt at skrive i mit oprindelige indlæg, at jeg også ønkser, at sex indgår i seancen. Det tilbyder Dia heller ikke. (Mit oprindelige indlæg er nu lukket for editering, så jeg kan desværre ikke rette.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man spørger under BDSM-sektionen, så kommer der nok primært tips om dominaer, hvor det typisk gør nas! GP'en skal vide, hvad hun gør, og ikke - når  det er mig - gøre det med det formål at tilføre smerte, hvilket jo typisk er dominaernes rolle. Jeg har prøvet det et par gange hos GP'er, hvor det ikke gjorde spor nas, men bare var vildt frækt - er som et handjob x 2, samtidig. Men har også prøvet et par dominaer, der bare pløjede stangen ned, og det gjorde nas!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Jørgensen....

Oh yes, jeg har oplevet Claudia, hun er rigtig god og vil levere hvad du ønsker. Hun svarer bedst på email. Men jeg har ikke prøvet stålstangen endnu, jeg så den bare hvor hun viste hvad legetøj hun rådede over. Men nu tror jeg at det bliver næste gang......................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 21 timer siden:

Okay! Tak for tippet! Det havde jeg sgu aldrig fundet ud af uden din hjælp. Har du oplevet Claudia - evt. med hendes sounds?

Hej Jørgensen,

Jeg så lige denne annonce med Danske Marie Link og der står Sounding på et af menu punkterne. Madame Helene kan nu også finde udaf det, også når det ikke skal gøre Nas :-) det aftales jo forinden og hun har om nogen særdeles god erfaring og nok det største udvalg. Madame Helene. Har selv haft lyst til at prøve hvor der er en vibrator indbygget i Sound men har det på ønskesedlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 7 timer siden:

Hej Jørgensen,

Jeg så lige denne annonce med Danske Marie Link og der står Sounding på et af menu punkterne. Madame Helene kan nu også finde udaf det, også når det ikke skal gøre Nas :-) det aftales jo forinden og hun har om nogen særdeles god erfaring og nok det største udvalg. Madame Helene. Har selv haft lyst til at prøve hvor der er en vibrator indbygget i Sound men har det på ønskesedlen.

Tak for tippet om Marie, som jeg godt kendte eksistensen af, men som jeg ikke anede legede med sounds. Kan se, at hun jo også har rigtig mange andre spændende og frække ting på menuen - og så med fast pris for alt inklusive, ikke alle de forbandede tilllæg for dit og dat!

Kender udmærket Madame Helenes evner udi sounds og meget andet. Hun er bestemt ikke dårlig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar skrev, for 11 timer siden:

@ Jørgensen....

Oh yes, jeg har oplevet Claudia, hun er rigtig god og vil levere hvad du ønsker. Hun svarer bedst på email. Men jeg har ikke prøvet stålstangen endnu, jeg så den bare hvor hun viste hvad legetøj hun rådede over. Men nu tror jeg at det bliver næste gang......................

Giver du en lille anmeldelse, når du har leget med sounds sammen med Claudia?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thehorny skrev, for 2 timer siden:

Er man underlig hvis man får lyst til at prøve det

Man skal ihvertfald nok være lidt forsigtig med hvem man fortæller hvad til - selv indenfor branchen. Jeg har vistnok været lidt for åbenmundet overfor en pige jeg har set nogle få gange om hvad jeg har deltaget i - hun er ikke helt tryg ved mig :( .

Du må også forvente nogle ret negative reaktioner fra de mere traditionelle brugere af dette forum, hvis du vover dig lidt langt ud - selvom du holder dig indenfor lovens grænser. Der er jo en årsag til at beretninger og anmeldelser indenfor BDSM ikke fylder mere end det gør her - det praktiseres mere derude bag de 4 vægge end man umiddelbart har indtryk af. Det var nemmere at tale/skrive om for 5 - 8 år siden, Puritanismen og bornertheden vinder frem :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Claudia for en uges tid siden, hvor vi legede med bl.a. sounding. Sød og fræk pige, men det er ikke hos hende, man får den største sounding-oplevelse. Hun førte den fint nok ned og kørte lidt op og ned, men derudover virkede hun ret ukendt med situationen. Slet ikke som Madame Helene, der virkelig ved, hvad hun har gang i og gør det super frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...