Hop til indhold

Malene Vang/Cille

Featured Replies

Skrevet

Hej -og god Jul.

Er der nogen der ved om ovennævnte er stoppet?

Jeg havde endelig fået mulighed for at lægge vejen forbi Viborg;men syns det er et stykke tid siden jeg har set hende avetere og har ikke kunnet finde gamle annoncer frem?

Skrevet
bestbareback skrev, for 1 time siden:

Hej -og god Jul.

Er der nogen der ved om ovennævnte er stoppet?

Jeg havde endelig fået mulighed for at lægge vejen forbi Viborg;men syns det er et stykke tid siden jeg har set hende avetere og har ikke kunnet finde gamle annoncer frem?

Tror du bare skulle prøve at skrive til hende på hendes sædvanlige nr. og se om I kan lave en aftale.

Men hun sletter altid de gamle annoncer - vist noget jeg endda selv har rådet hende til ;-)

Skrevet

Tak for dit svar;men jeg har af "familiemæssige årsager" ikke haft mulighed for at gemme hendes nr :-(

Skrevet

Det lyder meget i den retning ....... tak Greatdaner ;-)

Skrevet
bestbareback skrev, for 2 timer siden:

Det lyder meget i den retning

Jo, der er flere ting, der går igen - tlf. nr. er dog nyt?

Skrevet

Alder,tekst og højde/bredde er jo identisk;så har forhandlet mig frem til en aftale i morgen :-)

Skrevet
bestbareback skrev, for 5 minutter siden:

Alder,tekst og højde/bredde er jo identisk;så har forhandlet mig frem til en aftale i morgen :-)

Husk plaster til pikken!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.