Guest bestbareback Skrevet 25. December, 2015 Hej -og god Jul. Er der nogen der ved om ovennævnte er stoppet? Jeg havde endelig fået mulighed for at lægge vejen forbi Viborg;men syns det er et stykke tid siden jeg har set hende avetere og har ikke kunnet finde gamle annoncer frem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 25. December, 2015 bestbareback skrev, for 1 time siden: Hej -og god Jul. Er der nogen der ved om ovennævnte er stoppet? Jeg havde endelig fået mulighed for at lægge vejen forbi Viborg;men syns det er et stykke tid siden jeg har set hende avetere og har ikke kunnet finde gamle annoncer frem? Tror du bare skulle prøve at skrive til hende på hendes sædvanlige nr. og se om I kan lave en aftale. Men hun sletter altid de gamle annoncer - vist noget jeg endda selv har rådet hende til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 25. December, 2015 Tak for dit svar;men jeg har af "familiemæssige årsager" ikke haft mulighed for at gemme hendes nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greatdaner 35 Skrevet 25. December, 2015 ved ikke om det kunne ske at være hende her . https://annoncelight.dk/showad/199101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 25. December, 2015 Det lyder meget i den retning ....... tak Greatdaner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 25. December, 2015 bestbareback skrev, for 2 timer siden: Det lyder meget i den retning Jo, der er flere ting, der går igen - tlf. nr. er dog nyt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 25. December, 2015 Alder,tekst og højde/bredde er jo identisk;så har forhandlet mig frem til en aftale i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 25. December, 2015 bestbareback skrev, for 5 minutter siden: Alder,tekst og højde/bredde er jo identisk;så har forhandlet mig frem til en aftale i morgen Husk plaster til pikken!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg