Hop til indhold
Fick

kontaktet af sugarbabe

Recommended Posts

Hvis muhammed ikke vil komme til bjerget,må bjerget komme til muhammed.

Har vel besøgt omkring 15 sugarbabes,jeg har kun givet mit mobilnummer til 2 af dem,da de ville have det ,til at sende adressen til.

Så får en ugen tid siden,får jeg en sms,midt på arbejdsdagen,hvor der bare står. hej

vi skriver så lidt,og hun spørger om jeg vil ses

jeg siger ja,lækker 2o årig pige…samme deal som sidst ?spørger hun..og jeg siger ok

så samme aften besøgte jeg hende og vi hyggede en god halv time.

igen god lækker sex uden gummi..jeg var lidt overrasket over at hun kontaktede mig,det var trods alt ca 2 måneder siden jeg kneppede hende første gang.

 

har i andre oplevet at blive kontaktet at en sugarbabe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, for 9 timer siden:

har i andre oplevet at blive kontaktet at en sugarbabe?

Ja, det sker - har især en som er/har været meget vedholdende - men det er mest beskeder ligesom du også fik: hej, hvordan går det? o.lign. - men har man slettet den tidligere korrespondance, kan det være lidt svært at finde ud af hvem man nu skriver med ;-)

Men det er dejligt at få at vide, at man nok ikke har været en hel dårlig elsker eller en belastning at være sammen med, siden de kontakter en igen ;-)

Men OK - som Iscensat skriver: så kan det være fordi de mangler lidt gryn :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja Iscenesat Virkelighed har ret!

Er selv blevet kontaktet af en SB og det krævede ikke megen tankevirksomhed at regne motivet ud.

Jeg gav vedkommende en kølig afvisning og fik lort tilbage. Sådan kan det osse gå ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan foregår det med en Sugarbabe?

Betales der et fast beløb hver måned og så mødes man efter behov eller betales der pr gang man mødes? Er prisniveauet det samme som for GP generelt?

Hvordan finder man en Sugarbabe??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
KAN skrev, for 1 time siden:

Hvordan foregår det med en Sugarbabe?

Betales der et fast beløb hver måned og så mødes man efter behov eller betales der pr gang man mødes? Er prisniveauet det samme som for GP generelt?

Hvordan finder man en Sugarbabe??

Det er forskelligt, nogen møder dem via sugardaters.dk - der skal du have en profil.
Prisen er oftes over en normal GP, men nogle gange finder du også de uspolerede ÆGTE Sugarbabes, selvom der også er proff. piger der har profil derpå.

Jeg har mødtes med nogle via SD, de var ikke pro, men jeg har "min egen" Sugarbabe, som jeg ser 2-3 gange pr. mdr. hun får Gaver/shoppepenge eller lign. 
hun overnatter hver gang, og der hygger vi med, drinks, mad osv. .. Plus naturligvis en MASSE lækker sex.

Men, hun er IKKE fra SD, så i behøver ikke spørge efter profil navn ;-)

Har haft hende i ca. 1 år nu, og det er stadigt spændende og hun er med på stort set alt, og vil gerne eksperimentere så det er helt perfekt, og hvem siger nej til en super lækker pige, med gude krop, der er ½ ens egen alder... Ikke mig ;-)

Men, God jagt der ude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jotak, det er den taktik pigerne bruger, hvis de gerne vil mødes igen. Har prøvet det 2 gange nu.

"Hejsa, jeg keder mig og er lidt liderlig" osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gaffer skrev, 1 time siden:

Jotak, det er den taktik pigerne bruger, hvis de gerne vil mødes igen. Har prøvet det 2 gange nu.

"Hejsa, jeg keder mig og er lidt liderlig" osv

Det vil aldrig forekomme hos de professionelle GPs, hvor diskretion respekteres 100% :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er da helt ok , at de også kontakter os mænd hvis de mangler penge, Vi kontakter jo også dem hvis vi mangler sex. Tænker det er helt implicit i konceptet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, den 24/12/2015 at 01:08:

har i andre oplevet at blive kontaktet at en sugarbabe?

Ja, flere. Hende jeg har set på det sidste var lidt ambivalent ved konceptet under vores første møde og derfor vendte jeg ikke selv tilbage. Så skrev hun til mig efter en måneds tid, så det var heldigt nok at hun tog initiativ

Jernsvinet skrev, den 24/12/2015 at 10:40:

Men det er dejligt at få at vide, at man nok ikke har været en hel dårlig elsker eller en belastning at være sammen med, siden de kontakter en igen ;-)

Har nu også prøvet det med en, jeg endnu ikke har mødt (fordi jeg måtte aflyse vores første møde pga. sygdom ...) Men det kan selvfølgelig være fordi jeg ser så lækker ud på billeder, at hun bare måtte have mig. Ellers var det vel fordi hun havde lokket et løfte om god betaling ud af mig ;)

troldmanden skrev, den 24/12/2015 at 17:08:

Det vil aldrig forekomme hos de professionelle GPs, hvor diskretion respekteres 100% :-) 

Har prøvet det med en GP fra annoncelight. Men hun ved jo også at jeg er single, så det ikke betyder brud på "diskretionen."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

ikke betyder brud på "diskretionen."

Bare SMSerne ikke kommer udenfor normal telefontid - kl. 2:00 om natten er altså ikke OK :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Bare SMSerne ikke kommer udenfor normal telefontid - kl. 2:00 om natten er altså ikke OK :shock:

Det siger jeg til dem hvergang jeg forlader en !!!! Husk nu piger kun i telefon tiden :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Har også været heldig at blive kontaktet af en SB, jeg ikke før havde skrevet med.  Hun var tilfældigvis i min by, og søgte på de lokale kontakter, og tog så den første der kunne lave en aftale, hvilket så blev mig ;-)

Er der forresten andre som har oplevet en pludselig stigning i antal besøgende på jeres profil? Det skete fra den ene dag til den anden, og det er SBere fra hele landet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 2 timer siden:

Har også været heldig at blive kontaktet af en SB, jeg ikke før havde skrevet med.  Hun var tilfældigvis i min by, og søgte på de lokale kontakter, og tog så den første der kunne lave en aftale, hvilket så blev mig ;-)

Er der forresten andre som har oplevet en pludselig stigning i antal besøgende på jeres profil? Det skete fra den ene dag til den anden, og det er SBere fra hele landet.

 

 

Har du fuld eller begrænset adgang?

Hvis du har begrænset kan det være folkene bag SD der prøver at lokke dig ind i folden igen, ved at få det til at se ud som der er meget trafik på din profil :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Arne Jensen skrev, for 2 timer siden:

Har du fuld eller begrænset adgang?

Hvis du har begrænset kan det være folkene bag SD der prøver at lokke dig ind i folden igen, ved at få det til at se ud som der er meget trafik på din profil :wink:

Jeg har godt nok fuld adgang....men havde dog også tænkt samme tanke som dig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, den 24/12/2015 at 01:08:

Hvis muhammed ikke vil komme til bjerget,må bjerget komme til muhammed.

Har vel besøgt omkring 15 sugarbabes,jeg har kun givet mit mobilnummer til 2 af dem,da de ville have det ,til at sende adressen til.

Så får en ugen tid siden,får jeg en sms,midt på arbejdsdagen,hvor der bare står. hej

vi skriver så lidt,og hun spørger om jeg vil ses

jeg siger ja,lækker 2o årig pige…samme deal som sidst ?spørger hun..og jeg siger ok

så samme aften besøgte jeg hende og vi hyggede en god halv time.

igen god lækker sex uden gummi..jeg var lidt overrasket over at hun kontaktede mig,det var trods alt ca 2 måneder siden jeg kneppede hende første gang.

 

har i andre oplevet at blive kontaktet at en sugarbabe?

 

Er der nogen der har erfaring med SD samtidig med at have familie? Man er jo pisse liderlig efter unge piger, men ved ikke om jeg tør sætte det hele på spil. Der er det lidt nemmere med DP synes jeg. Hvordan får man så mange SD piger i kanen, hårdt arbejder eller bare kolde kontanter?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
formidable skrev, for 50 minutter siden:

 

Er der nogen der har erfaring med SD samtidig med at have familie? Man er jo pisse liderlig efter unge piger, men ved ikke om jeg tør sætte det hele på spil. Der er det lidt nemmere med DP synes jeg. Hvordan får man så mange SD piger i kanen, hårdt arbejder eller bare kolde kontanter?

 

Vejen til en sd hjerte er en kombination af at skrive ordentligt med respekt og alligevel præcision. Se ud så de synes det er sjovt/frækt eller hyggeligt at have sex med dig og så penge 

nogle piger derinde er kun ude efter penge men langt de fleste vil have både penge og at du har noget andet at byde på også 

det er klart lettest hvis du har stedet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det går fint i spænd, man skal bare se sig for at det ikke lige pludselig er veninden eller søsteren man er ved at lave aftaler med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke noget problem med at blive at kontaktet af en Sugarbabe, har jo selv givet hende kontaktoplysninger... er single..så nyder at hun gerne vil mødes igen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...