Hop til indhold

Recommended Posts

Fik lige lyst til at købe "julegave" til mig selv. Da jeg ikke havde alt for meget tid, blev det den nærmeste der så godt ud. Det blev Sandra28 hos Valhalla.

Det er ikke Sandra på billederne - æv. Billederne er kanon, men Sandra har flere kg. på maven. Ser dog nogenlunde ud. Det "forretningsmæssige" var meget professionelt. Da det var min julegave skulle der ikke spares. Det blev til 1/2 time med superfransk til kr. 1.500. Uden super er prisen kr. 1.200 Nok lige i den dyre ende. Selve akten var meget prof. Spurgte om hun kyssede, men fik at vide at "alt koster skat!!!!!!" (kr. 200) Det føltes som om jeg bare skulle være færdig og ud af klappen.

Har aldrig været på Valhalla før, men selve huset er rigtig fint.

Gentagelsesfaktor ............. Nej. Min fødselsdagsgave bliver et andet sted :-) Har efterhånden fundet et par steder lidt længere væk hvor servicen er i top.

God jul til jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Havde du lige lavet en Google-søgning ville du nok havde fundet en anden. Og skal det være i nærheden, kan jeg anbefale Manja som er i Ikast. Hun er helt ægte ;)

 

Pite

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 2 timer siden:

Havde du lige lavet en Google-søgning ville du nok havde fundet en anden. Og skal det være i nærheden,

Så kan jeg kun anbefale pigerne i Bording - f.eks Tilde

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46583-tilde-sidste-gang-i-randers-i-%C3%A5r/?do=findComment&comment=378356

, som kun tager kr. 1000,- for ½ time incl. kys og superfransk - og ikke mindst så har Tilde ægte billeder og er ikke overvægtig, men rigtig sød at snakke med og giver dig god tid, uden at du føler at du bare skal ekspederes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i Bording flere gange hos Privatdiskret. Det var nogle kanon piger. Jeg må bare endnu engang konstatere at det ikke er godt at forhaste sig og lade det forkerte "hoved" bestemme :-)

Det kan være fødselsdagsgaven bliver hos Tilde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dicki skrev, den 23/12/2015 at 17:08:

...fik at vide at "alt koster skat!!!!!!"

De tager forretningskonceptet  til nye højder..

FB_IMG_1454988576127.jpg.6aacdefd69b1682

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, 1 time siden:

De tager forretningskonceptet  til nye højder..

FB_IMG_1454988576127.jpg.6aacdefd69b1682

Måske afgiften på softice maskinen bare er en naturlig konsekvens af, at Sandra iflg. trådholder har fået lidt ekstra sul på sidebenene??? :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...