Hop til indhold

Vegansk Domina.

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan anbefale en Domina, som er Veganer, ikke drikker kaffe eller ryger.

Nærmest en Asket, dog seksuelt aktiv.

Har endnu ikke modtaget et tilnærmelsesvis smags-neutralt Golden-Shower.

Skrevet

Jazz - du kan gøre en indsats selv, ring og lav en aftale med den GP du vil lave businees med, aftal med hende at hun i to dage før dit besøg spiser 500 gram grønne aparges om dagen - gerne lækkert anrettet selvfølgeligt - det renser ud for alt andet og du kan få dit golden som du ønsker det

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Jazz - du kan gøre en indsats selv, ring og lav en aftale med den GP du vil lave businees med, aftal med hende at hun i to dage før dit besøg spiser 500 gram grønne aparges om dagen - gerne lækkert anrettet selvfølgeligt - det renser ud for alt andet og du kan få dit golden som du ønsker det

Det kan godt være at det renser ud, men er du vimmer det må hørme.

Skrevet

det gør det så ikke....:) Det er en myte

Skrevet

https://www.eroguide.dk/forum/topic/37742-asparges/#comment-306540 

Foreningen af Danske Urin-sex dyrkere, kræver at få ligestillet en asparges-depression med en vinter-depression, tiden fra maj til omkring Sankt Hans, er et sandt helvede!

Ikke-asparges-spisende-dominaer, er ganske enkelt for få og de presser priserne helt urimeligt op, påpeger foreningens formand.

Nyd dem mens de er i sæson!

Skrevet

Hvorfor pokker vil man have urinsex hvis det ikke må smage af noget :shock:

Det er vel "part of the deal"....

Skrevet
Havemand skrev, for 19 minutter siden:

Hvorfor pokker vil man have urinsex hvis det ikke må smage af noget :shock:

Det er vel "part of the deal"....

Det smager da også af noget - havvand :) , saltholdigheden er ca den samme og man bøvser også på samme måde hvis man har drukket for meget :D 

Skrevet
NP88 skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om det er en prank på Jazz eller om du er en af de få som bare ikke kan lugte asparges, men det er absolut ingen myte.

500 gram asparges om dagen... så kommer man vel nærmest til at lugte som et offentligt toilet.

http://theconversation.com/why-does-asparagus-make-some-peoples-pee-smell-but-not-others-48514

Jeg kunne ikke drømme om at lave en prank på nogen - Jeg selv æder løs af asparges når de er i sæson og har ingen lugt gener det samme med mine omgivelser..

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kunne ikke drømme om at lave en prank på nogen - Jeg selv æder løs af asparges når de er i sæson og har ingen lugt gener det samme med mine omgivelser..

Det er genetisk betinget.

Tidligere troede man at ikke alle mennesker udskiller de stoffer der gør at asparges får tis til at lugte grimt, men den seneste forskning på området har vist at det hænger sammen med at ikke alle menneskers lugtesans opfanger lugten. Det er tilsyneladende delt ca. 50/50. Halvdelen af os synes at asparges får tis til at lugte grimt, og halvdelen kan intet lugte.

Jeg selv hører til den del der ikke kan lugte det.

Weird? Maybe...but that's science for you :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.