Hop til indhold
Onslow

I denne søde juletid

Recommended Posts

er det i mange diktaturer kutyme at tildele amnesti til diverse, ikke voldelige systemkritikere og andet godtfolk.

Må det være mig tilladt at foreslå Administrator at benytte denne mulighed for at skaffe de landflygtige adgang til riget?

Kværulanter eller ej, jeg savner deres tilstedeværelse, og så lange karantæner minder jo mest om landsforvisning for tid og evighed.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk skal lære at opføre sig ordentligt. Dette er et privat forum med ordensregler - ikke en platform til at kunne skrive alt hvad man har lyst til. Når folk lærer dette, kan de komme tilbage - ikke pga. datoen i kalenderen. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 5 minutter siden:

Hvem er det du savner ? Synes du dette er et diktatur ? Man kan bare opføre sig ordentligt.

Nille, hvorfor er du altid så negativ, gerne krydret med sarkasme?

Jeg savner Jasmin, BX og måske også Claire, hvis hun altså er faldet i unåde også!

Og der er sikkert andre, som jeg lige i en håndevending ikke kan komme på, som gennem tiden har bidraget med både godt og skidt.

Og tro mig eller lad være, hvis du, hvad der ofte har været grund til, skulle falde i unåde med tilhørende karantæne, så ville jeg også savne din tilstedeværelse! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

 

Og tro mig eller lad være, hvis du, hvad der ofte har været grund til, skulle falde i unåde med tilhørende karantæne, så ville jeg også savne din tilstedeværelse! :) 

Øhhh - hvem dømmer??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 minutter siden:

Øhhh - hvem dømmer??

Det gør jeg!!!!!!

Når man pådutter andre et "dårligt menneskesyn", hvis de er uenige med én selv, så er det ikke "come il faut" i mine øjne, men der er vi nok heller ikke enige!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Nille, hvorfor er du altid så negativ, gerne krydret med sarkasme?

Jeg savner Jasmin, BX og måske også Claire, hvis hun altså er faldet i unåde også!

Og der er sikkert andre, som jeg lige i en håndevending ikke kan komme på, som gennem tiden har bidraget med både godt og skidt.

Og tro mig eller lad være, hvis du, hvad der ofte har været grund til, skulle falde i unåde med tilhørende karantæne, så ville jeg også savne din tilstedeværelse! :) 

Er jeg negativ ? Mellem dig og mig så fremstår du som den mest negative af os, i øvrigt Claire har ikke fået karantæne.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 1 minut siden:

Er jeg negativ ? Mellem dig og mig så fremstår du som den mest negative af os, i øvrigt Claire har ikke fået karantæne.

Jamen, hvad er dit problem med mit forslag så?

Bunder det bare i modviljen  mod mit handle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Onslow kender du ikke begrebet julefred? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Jamen, hvad er dit problem med mit forslag så?

Bunder det bare i modviljen  mod mit handle?

Jeg overlader din appel op til Admin at afgøre. Jeg har hverken sagt for eller i mod. Jeg siger bare folk skal opføre sig ordentligt.

Jeg er ikke enig i at du sammenligner EG med et diktatur.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Denna tråden talar för sig själv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 16 minutter siden:

Det gør jeg!!!!!!

Når man pådutter andre et "dårligt menneskesyn", hvis de er uenige med én selv, så er det ikke "come il faut" i mine øjne, men der er vi nok heller ikke enige!

Det er din mening, jeg ved du har svært ved at acceptere andres

Du kan da ikke gøre dig til dommer her, det er der et admin team der tager vare på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 7 minutter siden:

Jeg overlader din appel op til Admin at afgøre. Jeg har hverken sagt for eller i mod. Jeg siger bare folk skal opføre sig ordentligt.

Jeg er ikke enig i at du sammenligner EG med et diktatur.

Skal jeg forstå det sådan, at du forventer et snarligt valg om, hvem der skal være administrator og moderatorer, eller hvordan?

Jeg mener ikke, at diktatur er negativt i denne forbindelse, hvis siteowner ikke skal bestemme her, hvem pokker skal så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 11 minutter siden:

Det er din mening, jeg ved du har svært ved at acceptere andres

Du kan da ikke gøre dig til dommer her, det er der et admin team der tager vare på

Selv om jeg billedligt talt kan se dit had til mig flyde ned ad skærmen, så skal det da ikke forhindre mig i at ønske dig en glædelig jul og et godt mytår.

Også selv om du ikke mener, at jeg har ret til at give EG feedback på et forum, der hedder "Feedback om Eroguide.dk"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 minutter siden:

Selv om jeg billedligt talt kan se dit had til mig flyde ned ad skærmen, så skal det da ikke forhindre mig i at ønske dig en glædelig jul og et godt mytår.

Også selv om du ikke mener, at jeg har ret til at give EG feedback på et forum, der hedder "Feedback om Eroguide.dk"

Hej Onslow

Der tager du fejl - også billedligt.

Had det bruger jeg ikke, det er mit liv simpelthen for kort til. Jeg har det også sådan, at det med at gå og være uvenner og den slags, det giver dårligt liv for en selv!

Hvis du har opfattet min uenighed med dig som had - også billeligt, så tager du fejl

Jeg er ikke enig med dig i mange ting, men feedback, det har vi alle lov til

Jeg ønsker også dig en rigtig god jul og et godt nytår!

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Skal jeg forstå det sådan, at du forventer et snarligt valg om, hvem der skal være administrator og moderatorer, eller hvordan?

Jeg mener ikke, at diktatur er negativt i denne forbindelse, hvis siteowner ikke skal bestemme her, hvem pokker skal så?

At benytte ordet et diktatur er negativt, samt det står frit til om man vil være her eller ej.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold nu op. Sitet her lever af sine faste brokrøve og brokrøve der brokker sig over dem der ikke er rygklappere.

Forøvrigt synes jeg at De Falske Prinser (Prinz & Prinz Charming), Nille og et par andre hele tiden er negativ hvis man ikke jubler med dem. Jeg foreslår derfor at de personager tildeles karantæne i længere tid. Dette giver ro og disse får tid til  indhold i deres liv.

Jeg er skuffet over at Onsløw "skændes" med Niller da Onsløw også virker som brokrøv!

(NFJHFFH)

Kære Roland, du er hermed tildelt en længere jule- og vinterferie indtil en gang i januar, hvor du kan vandre rundt på den grønlandske indlandsis og tænke over dit sprogbrug, lære at være mere forsonlig og ikke lave personangreb på andre brugere og mht. en anden tråd - også ændre dine holdninger til glædespiger.

Læs evt. Eroguides regelsæt, hvis du er i tvivl og noget og de betingelser hvormed du er blevet medlem herinde.

Vh Q - og god jul

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 10 minutter siden:

Hold nu op. Sitet her lever af sine faste brokrøve og brokrøve der brokker sig over dem der ikke er rygklappere.

Forøvrigt synes jeg at De Falske Prinser (Prinz & Prinz Charming), Nille og et par andre hele tiden er negativ hvis man ikke jubler med dem. Jeg foreslår derfor at de personager tildeles karantæne i længere tid. Dette giver ro og disse får tid til  indhold i deres liv.

Jeg er skuffet over at Onsløw "skændes" med Niller da Onsløw også virker som brokrøv!

(NFJHFFH)

Hvad er du så, du brokker dig både her og på Talk2us, du er en dobbelt-brokrøv :lol: du spiller på begge heste...

Jeg er ude af denne tråd så kan I skændes videre, jeg har sagt det jeg ville.

Happy Wheel til alle :D

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Hvem er det du savner ? Synes du dette er et diktatur ? Man kan bare opføre sig ordentligt.

 

Like.jpg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

.

Redigeret af troldmanden
Trækker mig fra debatten. Glædelig jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Onslow skrev, for 5 timer siden:

er det i mange diktaturer kutyme at tildele amnesti til diverse, ikke voldelige systemkritikere og andet godtfolk.

Må det være mig tilladt at foreslå Administrator at benytte denne mulighed for at skaffe de landflygtige adgang til riget?

Kværulanter eller ej, jeg savner deres tilstedeværelse, og så lange karantæner minder jo mest om landsforvisning for tid og evighed.

Det undre næppe at jeg er enig med dig. 

Jeg savner simpelthen de debatører der kunne skrive nogle gode saglige og veldokumenterede indlæg, baseret på viden og livserfaring, og i et sprog der ikke gjorde ondt i øjnene at læse.  

Vel kunne bølgerne da gå højt, og hva så? 

De uddelte straffe virker, kan man konstatere. Det er ikke blot de udstødtes indlæg der mangler - der mangler også indlæg fra mange som ikke tør/orker at skrive mere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 6 timer siden:

Må det være mig tilladt at foreslå Administrator at benytte denne mulighed for at skaffe de landflygtige adgang til riget?

Vi hat gjort Administrator opmærksom på din forespørgsel, men vores fornemmelse er at han siger nej.

-Ledvogter 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op,hvor må det være utaknemmeligt med en tjans i førerbunkeren, det ene øjeblik skal der strammes op, og det andet øjeblik skal der lempes.

Hvis nu de savnede skribenter, kun kan fungere under et regelsæt de selv har godkendt, skal de så ha tildelt særstatus..?

Hvad med at lade julefreden sænke sig, uden at der skal rippes op i gamle sår.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...