Søgernogetspændende 10 Skrevet 22. December, 2015 Hej har besluttet mig for at jeg vil prøve en pige i Flensburg inden nytår! da jeg er helt ny i dette univers har jeg derfor nogle kriterier som jeg ønsker. hun skal være super sød. (Sex skal være fantastisk, men ligeledes skal personligheden) hun skal være slank nogen I kan anbefale til en "nybegynder"? På forhånd tak! I virker super cool herinde fed side! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. December, 2015 De andre vil nok sige tag på P-club og vælge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 23. December, 2015 Gå ind på kaufmich eller fairgirls eller sexnord der finder du nok en som falder i din smag hel og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 23. December, 2015 Bull1958 skrev, for 42 minutter siden: Gå ind på kaufmich eller fairgirls eller sexnord Kaufmich kræver særdeles god tid, lokalkendskab + sprogkundskaber. Fairgirls elle sexnord + Flensburg - er noget nemmere at finde ud af og kun hos få af pigerne skal man ringe på forhånd og bestille tid - men gider man ikke rende rundt og stå på en trappesten, snige sig ind i en opgang eller om i en baggård + bruge tid på at finde en P-plads - så er P-clubben det oplagte hovedmål - og man kan i ro og mag tage et opfriskende bad, inden den udkårne skal befrugtes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg