HGW 63 Skrevet 22. December, 2015 En anmeldelse er det vel ikke, men snarere en fuser. https://annoncelight.dk/showad/198888 bambiamager lover god lyd og kvalitet. 30 min for 300,- og det var alt for længe til mig, så ønskede kun 10 min. Til lavere pris. Uanset hvad så forsvandt hun så snart pengene var betalt via mobile pay. Vil ikke oplyse hendes nummer men hendes for navn starter med s og efternavn med h. Plat 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 23. December, 2015 Kan du ikke spore hende via nummeret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimbo 721 Skrevet 23. December, 2015 Hmmm skulle man så politianmelde hende ? Tror ik nogen har lyst til at forklare en politiassistent hvad pengene skulle gå til ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 23. December, 2015 Det er self rigtig surt at blive snydt. Men burde alle alarmklokker ikke ringe på alle annoncer som kræver forudbetaling og især på AL? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. December, 2015 Borntofly skrev, Lige nu: Men burde alle alarmklokker ikke ringe på alle annoncer som kræver forudbetaling og især på AL? Kender du nogen der sælger cam-show uden forudbetaling? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 23. December, 2015 (edited) Bebop skrev, for 29 minutter siden: Kender du nogen der sælger cam-show uden forudbetaling? Hvis jeg skulle begive mig ud i den slags tror jeg at jeg ville vælge en prof side hvor der var Secure payment. Jeg ville aldrig vælge en annonce på AL som indeholdt to linier. Det lugter lidt af scam. Desuden reklamerer Bambi fra Amager med god belysning, hvilket hendes billede på annoncen jo ikke ligefrem viser;) Redigeret 23. December, 2015 af Borntofly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 23. December, 2015 Jimbo skrev, for 1 time siden: Hmmm skulle man så politianmelde hende ? Tror ik nogen har lyst til at forklare en politiassistent hvad pengene skulle gå til ☺ Det kan jeg da godt forstå, men hvis hun var sporet, kunne du da fx lige spørge hende, om ikke det var en god ide, at lemme nogle kroner Det du har været ude for er jo kriminelt ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2015 Betingelser for MobilePay. http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-VILKAAR-FAKTAARK/Netbank-og-selvbetjening/Betingelser-for-MobilePay.pdf Selv bruger jeg MobilePray, så er jeg også fri for at møde op i kirken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karantæne-Dreng 14 Skrevet 23. December, 2015 Jazz skrev, for 10 timer siden: Betingelser for MobilePay. http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-VILKAAR-FAKTAARK/Netbank-og-selvbetjening/Betingelser-for-MobilePay.pdf Selv bruger jeg MobilePray, så er jeg også fri for at møde op i kirken. +1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 26. December, 2015 Camshow uden betaling forud er naivt at Forestille sig. jeg beder altid om at se vedkommende inden, så ved jeg i det mindste at det er en pige. Langt de fleste er til at stole på og ligesom i alle andre facetter, må man påregne tab hist og her. Vi må bare advare hinanden, så får de ikke så meget ud af det. Glædelig jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chubby 5 Skrevet 26. December, 2015 Kæft så er man virkelig naiv!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13837 Skrevet 26. December, 2015 Bebop skrev, den 23/12/2015 at 12:11: Kender du nogen der sælger cam-show uden forudbetaling? Ikke personligt, men på f.eks http://redtubelive.com/ bliver jeg først opkrævet betaling bagefter og det er der ingen problemer i, så længe der er penge på kontoen - derimod har jeg forudbetalt et par andre steder og har vist en del penge deponeret på et par sider - f.eks DK Webcam, som jeg ikke rigtig gider bruge, fordi priserne er for høje og slet ikke modsvarer billedkvaliteten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. December, 2015 Jernsvinet skrev, for 4 timer siden: bliver jeg først opkrævet betaling bagefter og det er der ingen problemer i, så længe der er penge på kontoen - mao har du forudbetalt på kontoen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13837 Skrevet 26. December, 2015 Bebop skrev, for 34 minutter siden: mao har du forudbetalt på kontoen Hehe - mener min egen bankkonto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 27. December, 2015 Jernsvinet skrev, for 14 timer siden: Hehe - mener min egen bankkonto Ja, betyder det at du har et kreditkort registreret hos udbyderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg