madert 39 Skrevet 22. December, 2015 Hey Freja på Annoncelight er gravid i 9. måned og skriver at hun har en L-skål!? Nogen der har været der og kan bekræfte at virkeligt er korrekt? https://annoncelight.dk/showad/194941 M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. December, 2015 Er brysterne hvad værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 23. December, 2015 Brysterne er rigtig rigtig lækre, store spændte, kæmpe mørkt område omkring brystvorterne. Når det er sagt, så kommer jeg desværre nok ikke på genbesøg - det handler om 2 ting: 1) man må "kun" slikke på brysterne og jeg vil gerne mere (ikke noget med at amme, men for mig er slikke lidt for "tamt") - men respekt for hendes grænse, slet ingen tvivl. 2) hun virker lidt trykket og det _tolker_ jeg som om, at lysten måske ikke helt er der og det snarere er behovsstyret - det har jeg svært ved at støtte. Det kan også være mig der ramte en dårlig dag Håber det hjælper dig i din beslutning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg