Hop til indhold
Vikingekongen

Domina med babser

Recommended Posts

Hun har gode anmeldelser på et par af de tyske fora. Skal ned og besøge en af hendes veninder den 3/1-16 :) (ikke domina/sm)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er nogen der vil med derned. Så kan i jo sige til/skrive en besked, så kan vi dele brændstof udgifterne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har snakket med hende - skidesød og efter en hyggelig snak med grin skrev jeg fantasien ingen SM men let dominans og masser af tit play - hun har svaret hendes priser er afhængig af session men jeg spurgte til 1 -2 timer og evt anal - hendes pris var 1 time 200 euro. 2 timer 350 og anal 50 ekstra - har spurgt til onsdag næste uge og mangler blot hendes ok 

 

skal nok skrive anmeldelse ;);) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg for første gang i mit liv besøgt en GP og som ivrig læser herinde skal I da ikke snydes for en anmeldelse. 

Kom til stedet som ligger midt på en meget trafikeret vej men det var om aftenen så ganske diskret alligevel. 

Det er hende på billedet, dog er de noget stylet, hun er noget mere buttet - men hendes væsen var helt perfekt Pisse sød helt vildt 

Vi snakkede 10 min og afregnede så. Blev spændt fast til briksen og blindfolded Og så brugte hun brysterne til at få lillemand helt klar. 

Havde snakket om blid SM men det blev der ikke noget af . Men titplay, ja tak det skortede det ikke på ! De er kæmpestore og naturlige. De hænger lidt men selv med. Vi holdet en smøg ig drikkepause inden runde 2 , hvor jeg måtte give op da jeg ikke kunne komme- tror sgu jeg var for stresset. 

Hun kysser ikke, men fik dog lokket et enkelt ud af hende.

hun fortalte at hun normalt ikke tilbyder normal sex og at det derfor ikke står på hendes menukort.

men jeg havde skrevet og spurgt pænt og i en ordentlig tone, så derfor havde hun sagt ok.

hun var et rigtigt godt første besøg - om hun skal besøges igen? - det tror jeg..... Er ganske enkelt nød til at prøve en mindre stresset omgang.

hun ser ikke på klokken havde været der 1 1/2 time og betalt for 1 (200 euro)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...