Hop til indhold

Recommended Posts

Hej glædelig jul - kære læsere i dette forum.

Er nødsaget til at fortælle min oplevelse i Duang Dao Vejle. Jeg bestiller en time massage over sms til næste dag kl 9.

bliver budt venligt indenfor, af en ældre thai dame og tænker ups bare det ikke er hende der skal masserer mig, men heldige mig- der kommer en sød og nydelig 24 år med bøjle på tænderne

( navnet kan jeg ikke huske )  ind med et fantastisk frontparti - Fantastisk massage blid og med masser af pirring lige som jeg elsker det-

Så kom priserne 800 hånd - 1000 blow - 1500 fuld wow det var sku dyrt tænkte jeg-  så starter forhandlingerne og får hånd til 600 kr, det er så nu jeg bliver offer

og udsat for røveri - mens hun er i gang med at spille stopper hun og adspørger om ikke jeg vil give 100 kr mere --- Fuck spil nu bare den pik  tænkte jeg, ja jeg var sq villig til at give alt, og måske hun viste det, for jeg nikkede selvfølgelig og sagde ja. Godt hun ikke adspurgte om 1000 kr så tror jeg at jeg også havde sagt ja... Man er jo villig til hvad som helst.

Det skal lige nævnes at det var den bedste spiller jeg nogen sinde har fået.

Jeg har nu lagt en ny taktiktik for fremtiden når jeg skal masseres - tager kun de penge med jeg vil bruge på en pige og resten bliver i bilen, vil nødig udsættes for det igen.

Gentagelse fare absolut - helt igennem fantastisk oplevelse. 10 ud af 10. 

Jeg har selvfølgelig forståelse for pigen, som gør hvad hun kan for at tjene lidt extra, dog er jeg ikke tilhænger af måden. 

 

m.v.h. Vectra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vectra skrev, for 2 timer siden:

og udsat for røveri - mens hun er i gang med at spille stopper hun og adspørger om ikke jeg vil give 100 kr mere --- Fuck spil nu bare den pik  tænkte jeg, ja jeg var sq villig til at give alt, og måske hun viste det, for jeg nikkede selvfølgelig og sagde ja. Godt hun ikke adspurgte om 1000 kr så tror jeg at jeg også havde sagt ja... Man er jo villig til hvad som helst.

Ahhh, det er godt nok en ærgerlig oplevelse. 

 

...for at være helt ærlig: Hvad er pointen egentlig med det?! Ja, hun vinder et par håndører på det, men kundetabet på den slags små stunts er potentielt rigtigt stort. 

Hvis stedets kvinder får et ry for at være - hvad skal man kalde det - "pirrings-røvere", ja så er der nok en del potentielle kunder, der tager et andet sted hen. 

 

Men godt at det trods alt var et godt HJ... :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager jeg fejl, eller havde du faktisk en god oplevelse sluttende med et fantastisk handjob?

Du kan med fordel sætte dig lidt ind i thaiernes kultur og måde at agere på.

Du har med handelsfolk at gøre, og derfor er alt til forhandling, og jeg kan forsikre dig, at selv om jeg ikke har besøgt stedet, så er jeg helt sikker på, at din spiller ville have været lige så god, hvis du havde sagt nej.

Uden at være en gnier, skal du fra start gøre dem klart, hvad du er villig til at betale, de ved, at det så er op til dem, om de vil indgå aftalen eller ej, og hvis du så bagefter stikker dem én af de rødlige eller grønne med et smil og tak for god behandling, så er du evigt velkommen der.

God vind og held og lykke fremover. :) 

Klinikken er ikke på thai-listen, så hvor ligger den, og har de telefon?

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...