Hop til indhold
LongJohn

Valeria from Puerto Rico - Impresionante!

Recommended Posts

Havde kigget godt og grundigt på Valeria's annonce (link) samt efterlysningen (link) af hvorvidt skønheden var ægte.

Hvor intet vover, intet vinder - så tog chancen og sendte en besked. Det skulle vise sig at være årets bedste beslutning!

Efter at have fået adressen og aftalt tidspunkt, gik turen afsted mod Vanløse. Havde med mig selv aftalt tre udfald inden jeg trådte ind af døren:

1: Vende om hvis billederne ikke var ægte

2: Tage en hurtig tur hvis hun nu alligevel var lækker

3: Tage hele pakken med græsk hvis billederne var ægte.

Lad det være sagt med det samme, det er ubestrideligt Valeria på alle billederne! og hun er omend kønnere og mere petit "live". De to første, dem med avisen, slankere ben og smallere talje, er de seneste.

Efter at være blevet lukket ind og stemmen bag døren viste sig at være skønheden på billederne, som havde vandret rundt i mine tanker siden i morges, betalte jeg derfor uden at blinke 1,200 for 30min med græsk!

Fik smidt tøjet og vi lagde os til rette på den store røde boreplatform. En rolig start hvor vi mærkede hinanden an (den talje… ooolala!) mens tanken om at skulle presse møbelbankeren op mellem de petite baller fik blodet til at rulle. Resultatet udeblev da heller ikke og selvom jeg var nyvasket, gav Valeria den en tur med renseserviet inden glansen forsvandt imellem hendes læber.

Et fejlfrit blow med massere at energi, spyt og øjenkontakt, efterfulgt at spansk mellem hendes store sili-babser, mens jeg fingerede hendes nu våde mis. En rigtig god start, som dog skulle vise sig kun at være begyndelsen!

Hun monterede elegant kondomet med munden og spurgte venligt "pussy or arse?". "pussy first, please" hvorefter hun siddende på hug, langsomt, men selvsikkert, gled ned over møbelbankerens fulde længde – imponerende! Det var en fornøjelse at se stemplet gå i bund, gang på gang, alt imens Valeria stønnede højere og højere..

Sådan en omgang gjorde vi måtte videre til det græske – ellers var det hele simpelthen løbet fra mig! Med Valeria liggende på siden og mig med et knæ på hver side af hendes lækre mini-mås, får vi langsomt, men sikkert listet 2/3 af kalorius indenbords. Hvorefter det lyder kækt "I think we can get it all in if I am on top"

Som sagt, så gjort! Valeria på hug igen, hun guider hun møbelbankeren ind, hvorefter hun læner sig bagud i krabben, forslugent tager den hele i det stramme hul og rider løs. Linket lyder på "best anal" – jo, tak – det skal jeg lige love for! Har sjældent fået klemt min pik så lækkert, haft så god en udsigt og mærket en GP være så meget på… årets knald! Intet mindre!

Ansvarsfraskrivelse:

Er sikker på kemien var medvirkende til en positive oplevelse, hvad man giver er det man får, så vær charmerende, smilende og ordentlig.

Det praktiske:

• Gå afstand fra Grøndal station
  • De er et par andre piger på adressen
  • Der er muligheder for bad
  • Meld ankomst i god tid og undgå den sædvanelige "venten og mød den næste i opgangen"
  • Valeria har fået to små tatoveringer ved hoften
  • Snakker godt engelsk
  • Det er silikone, der står lige ud i luften
  • Kysser ikke på munden
  • Ingen fingre i missen
  • Græsk i doggy lykkes ikke

Redigeret af Ledvogter
EG har ikke copyright

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kysser ikke på munden

Vil gætte på hun er 170 - 175

Håret er kulsort nu og, grundet blodmangel til lillehjernen, må vi have en anden reporter på for øjenfarven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fed anmeldelse :D. Hun skal helt klart besøges når jeg finder et hul i julekalenderen. Oplyste hun hvor længe hun ville være i landet?

Redigeret af MortenKBH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi pigebarnet. Absolut sød og nem at snakke med, meget mere petit end annoncen viser, hvilket bestemt ikke gør mig noget :-)  Som beskrevet ovenover, så er det silibabser som står lige ud i luften. Kroppen er dog ganske udemærket, lækker solbrun og med en piercing i navlen.

Det franske var absolut intet at skrive hjem om, langt under middel uden den vilde indlevelse. 

På den positive side, så brugte hun intet glidecreme, men var helt naturligt våd. Hun ridder rigtig fint, og røven er pragtfuld at kigge på i en doggy. Efter endt seance hyggesnakkede vi lidt mens jeg tog tøj på, hun er smadder sød at tale med, meget smilende og udadvendt. 

Vender jeg tilbage? Nej det gør jeg ikke. Totalt set manglede der en del indlevelse i selve akten, og det franske var simpelthen for kedeligt. :-)

Redigeret af GoingStrong

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi hende her i går ... Hun har jo fået lidt god medvind, og jeg tænkte, at det var en passende måde at ryste julestressen af sig =)

Tager man en all in all, så er udseendet en 6,5/10, hun er en køn pige, på grænsen mellem tynd og slank, hvilket ikke gør noget i min bog, da jeg absolut er til de åleslanke af dem ... Læberne har vidst fået en tand for meget til mig, men det er der jo andre der kan lide !

Jeg havde besluttet mig for at tage en time med en gang rump humping ... får betalt de 1600 kroner, hvorefter jeg hiver et finger kondom op af lommen ... havde læst ingen fingre i tidligere review, så jeg tænkte jeg kommer forberedt ... forklarer hvad det er og får så svaret, at den må jer gerne bruge, men "no licking" and "no kissing" ... Det første der røg ud af munden på mig var "how disapointing" Jeg er bare typen der tænder for vildt på at ligge med en kvindes skræv i kæften ... To tanker føj igennem hovedet ... "så er en time ikke nødvendigt" eller "skulle jeg bare sige ... vi glemmer det her"  ... Hun havde nok kunne se det på mit ansigt, for mens tankerne fløj sagde hun, "At hun gjorde det, det værd på andre måder" ... Hmmm fuck it ... Vi prøver!

Jeg tror helt sikker, hvilket det nok gør i alle situationer, at kemi betyder noget, og at man får igen hvad man giver 1

Uden at gå for meget i detaljer, så var jeg positivt overrasket over blæset ... Det er sgu yderst sjældent at jeg er ved at komme over et BJ, men mindre jeg næsten spænder igennem og prøver, men efter et godt stykke tid, måtte jeg simpelthen lige trække en "time out" op af lommen ... Hun sad på hug imellem benene  lagde en hånd på hver side af hævneren og trak så lidt ned af med pegefingrene, så den stod ekstra flot og stolt og så nærmest mundhorede hun sig selv ... skal Fanme love for at det var et seriøst forsøg på blankpolering pigebarnet var i gang med !

Hun er en flittig pige når hun sidder på en ... bliver som tidligere skrevet helt naturligt våd og hendes egen reaktion virker fuldstændig naturlig ... Man har helt klart fornemmelsen af, at det er noget hun nyder til fulde ... Anal legen klares og med noget spyt ... fik pænt besked på at ligge helt stille til hun havde fået den helt ind, men så måtte jeg da også give den gas, da dette var sket.

Alt i alt, var det en okay oplevelse ... en sød og varm pige, hvor der absolut ikke er travlt med noget som helst ... Nem at snakke og lege med, og som hun selv siger så tænder det hende vidst at være en pleaser !

Hun er sygeplejeske af uddannelse og forklarede mig at hun slet ikke ville kunne nyde at blive slikket af bekymringer for evt. infektioner, hvis kunden ikke er renlig eller plejer sin mund og tænder ... og dem var der måske 10 af om dagen.

Skal jeg forbi hende igen ... næææhhh ... det tror jeg ikke ... Der er så mange andre spændende og søde piger, som også har brug for lidt støtte, og hvis jeg skal hoppe på en GP mere end en gang, så skal hun være noget exceptionelt, hvilket jeg kun har oplevet med tre GP'er end til videre !

Er hun et besøg værd ... altså hvis man ikke er til kys eller slikke, så vil jeg sige ja ... så er hun et besøg værd, men det er jo lidt svært ... Alt er jo en smags sag !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker knaldhætte, "no licking" og "no kissing" betyder "no go" for mig. Hun er ellers sprød på alle andre måder og har de sidste par dage udfordret min plan om at holde mig fra vandret gymnastik i resten af året (i hvertfald af den betalte slags).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dialga

Havde en aftale med pigebarnet i aftes som var aftalt via sms fra morgenstunden af, fik tilsendt adressen og alt var på plads. Skrev en sms til hende om vi stadigvæk havde en aftale en halv time før jeg skulle mødes med hende, fik hurtig en sms at hun var 10 min forsinket, dette skrev jeg tilbage på at det var ok. Da jeg så holder udenfor adressen skriver jeg til hende, at jeg holder her og hun bare kan sms når hun er klar, hun skriver tilbage at hun lige skal i bad og er klar om 5min. Der går så ca. 15min uden der sker noget, jeg sender derefter en sms og prøver, at ringe til hende men intet svar. Dette er så sidste gang jeg prøver at lave en aftale med hende.

Dialga

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...