Hop til indhold
Nille

Grove løjer, Nille er oprettet på Talk2us i dag.

Recommended Posts

Jeg er blevet opmærksom på at Nille-nicket er lige blevet oprettet på Talk2us.dk (man dec 21, 2015 kl.19:12)

Jeg vil gøre opmærksom på at jeg Nille fra Eroguide ikke har oprettet mig på Talk2us.dk

og at jeg ikke vil associeres med de kommentarer "Nille fra Talk2us" skriver. Det er åbenbart en person, som synes det er sjov at oprette sig med samme nick som mig for skabe mere ballade.

http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=783&sid=142a0918638b580a6f93dab7057bce3b

http://talk2us.dk/memberlist.php?mode=viewprofile&u=2572&sid=142a0918638b580a6f93dab7057bce3b

Jeg var ikke klar over jeg har en ond navnebror :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej jeg er helt enig, en Nille er mere end rigeligt.

Men er også enig i, at det er sørgeligt, at der er en/nogen, der kan falde så dybt og med al sandsynlighed nok en fra EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
strange skrev, for 5 minutter siden:

Men er også enig i, at det er sørgeligt, at der er en/nogen, der kan falde så dybt og med al sandsynlighed nok en fra EG.

Der er da ikke andre der får forvildet sig derind. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, Lige nu:

Identitets tyveri af en anonym profil... Så har man set det med :shock:

Hvad vil du synes om, at der blev oprettet en profil 'holstebronx' på en måske obskur side, hvis det ikke var dig, der havde gjort det:unsure:

Og for en sikkerheds skyld så vil en oprettelse af 'strange' på den omtalte side aldrig være noget, jeg har gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
strange skrev, for 1 minut siden:

Hvad vil du synes om, at der blev oprettet en profil 'holstebronx' på en måske obskur side, hvis det ikke var dig, der havde gjort det:unsure:

Og for en sikkerheds skyld så vil en oprettelse af 'strange' på den omtalte side aldrig være noget, jeg har gjort.

Det ville være surt, men så kan man jo heldigvis gøre noget ala., det Nille gjorde i denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 13 minutter siden:

Identitets tyveri af en anonym profil... Så har man set det med :shock:

"Nille på Talk2us" er oprettet med det ene formål at skabe ballade og genere mest muligt  - det er ikke min stil.

Og kan man stole på at Talk2us ikke misbruger folks email og IP-adr... ? Det er en af grundene til jeg ikke vil oprette mig på Talk2us.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Det ville være surt, men så kan man jo heldigvis gøre noget ala., det Nille gjorde i denne tråd. 

Det er jeg helt enig i nok er det eneste fornuftige, problemet er måske nok hvor mange der læser det og husker det.

Og for medlemmer, der er mindre profilerede end f.eks. Nille kan det jo blive et problem; jeg tvivler f.eks. på at nogle har bemærket at jeg har skrevet at jeg aldrig vil oprette mig på det site, og som også kan huske det, hvis mit EG-handle skulle dukke op....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, 1 time siden:

jeg ikke vil associeres med de kommentarer "Nille fra Talk2us" skriver

jeg kan se den tråd med Nille fra T2U der gør opmærksom på en stavefejl på forummet.

Er det fordi du ikke vil associeres med at være dansk lærer? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
strange skrev, for 3 minutter siden:

Det er jeg helt enig i nok er det eneste fornuftige, problemet er måske nok hvor mange der læser det og husker det.

Og for medlemmer, der er mindre profilerede end f.eks. Nille kan det jo blive et problem; jeg tvivler f.eks. på at nogle har bemærket at jeg har skrevet at jeg aldrig vil oprette mig på det site, og som også kan huske det, hvis mit EG-handle skulle dukke op....

Denne sag minder lidt om at bruge falske billeder og falske navne "a la Darling"...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 11 minutter siden:

"Nille på Talk2us" er oprettet med det ene formål at skabe ballade og genere mest muligt  - det er ikke min stil.

Og kan man stole på at Talk2us ikke misbruger folks email og IP-adr... ? Det er en af grundene til jeg ikke vil oprette mig på Talk2us.

Det fremhævede er nok en sandhed med modifikationer

Redigeret af strange
Manglende bogstav

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 1 minut siden:

jeg kan se den tråd med Nille fra T2U der gør opmærksom på en stavefejl på forummet.

Er det fordi du ikke vil associeres med at være dansk lærer? ;)

Det er nok BX og SMO du skal sigte efter, det er dem som plejer at irettesætte folk herinde. Så er jeg en meget velhavende lærer :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
strange skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har dog før oplevet at andre havde samme profil navn som mig ( på et andet forum ). 

Eller profil navne herinde, hvor der er identiske profil navne på andre forums. Man har jo ikke eneret på sit profil navn. 

Edit: 

Der er også andre som bruger navnet Holstebronx ( jeg googlede det en dag). 

De er måske heller ikke så glade for at blive associeret med en sex køber :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Der er også andre kendte brugere herfra, som har fået sit gode navn misbrugt på T2U. 

Jeg tjekkede lige medlemslisten og kunne se at Bonobo, Bluejacket og Jasmin tilsyneladende er brugere derinde. 

Udklip.thumb.PNG.933b36d9db04fd6c91415f8

Rolig... Nogen har faktisk oprettet sig derinde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 minut siden:

Jeg giver modspil, ikke ballade.

Amen, eller med andre ord sikke en gang sludder.

Men selvfølgelig godt for dig at du mangler selvkritik, det lader til at gøre livet lidt lettere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 8 minutter siden:

Det er nok BX og SMO du skal sigte efter, det er dem som plejer at irettesætte folk herinde. Så er jeg en meget velhavende lærer :P

Imponerende kommentar. Har du andre bemærkninger om profiler, som har forladt EG eller som ikke har mulighed for at svare.

Havde faktisk lidt respekt for dig, men .........

Del dette indlæg

Link til indlæg
strange skrev, for 3 minutter siden:

Har du andre bemærkninger om profiler, som har forladt EG eller som ikke har mulighed for at svare.

Profilnavne kommer og går. Det er ikke ensbetydende med, at de samme mennesker ikke stadig skriver herinde. Vel?

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
strange skrev, for 6 minutter siden:

Imponerende kommentar. Har du andre bemærkninger om profiler, som har forladt EG eller som ikke har mulighed for at svare.

Havde faktisk lidt respekt for dig, men .........

strange du aner åbenbart ikke at G og jeg joker intern med "læreren"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 3 minutter siden:

strange du aner åbenbart ikke at G og jeg joker intern med "læreren"

Næh, jeg er ikke en del at det netværk som åbenbart styrer EG, så derfor vil jeg krybe i skjul og overlade scenen til dig og G?, så kan I få det som I ønsker.

Ingen kommentarer, ingen kritik, ingen spørgsmål, med andre ord så er kritik er bandlyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...