d'Artagnan 201 Skrevet 21. December, 2015 Ny forskning: Personer, som nyder at ødelægge debatter og provokere andre på internettet, udviser sadistiske og psykopatiske træk i det virkelige liv http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5054737.ece Og når man f.eks. iagttager visse personers hærgen her på Eroguide kunne man godt få den tanke, at der er noget om det der bliver skrevet i artiklen på linket herover. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2015 Psykopater er nok lige at stramme den lidt. Men det er nok nogle opmærksomhedshungrende narcissister, som keder sig og derfor synes det er sjovt at lave ballade. De er vel ikke anerledes end små børn, som ringer rundt og laver telefonfis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. December, 2015 troldmanden skrev, for 1 minut siden: Psykopater er nok lige at stramme den lidt. Men det er nok nogle opmærksomhedshungrende narcissister, som keder sig og derfor synes det er sjovt at lave ballade. De er vel ikke anerledes end små børn, som ringer rundt og laver telefonfis. Eller folk her på lille EG, der er på næsten 24/7. Mit udtryk er: eromani! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. December, 2015 troldmanden skrev, for 5 minutter siden: Psykopater er nok lige at stramme den lidt. Men det er nok nogle opmærksomhedshungrende narcissister, som keder sig og derfor synes det er sjovt at lave ballade. De er vel ikke anerledes end små børn, som ringer rundt og laver telefonfis. Du har selv været en af dem, med dit tidligere nick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 21. December, 2015 troldmanden skrev, for 25 minutter siden: Psykopater er nok lige at stramme den lidt. Men det er nok nogle opmærksomhedshungrende narcissister, som keder sig og derfor synes det er sjovt at lave ballade. De er vel ikke anerledes end små børn, som ringer rundt og laver telefonfis. Jeg synes sadistisk psykopat lyder meget sjovere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 21. December, 2015 Havnebumsen skrev, for 6 minutter siden: Jeg synes sadistisk psykopat lyder meget sjovere Det kan vi altid diskutere over en kold nede på molen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. December, 2015 d'Artagnan skrev, for 2 minutter siden: Det kan vi altid diskutere over en kold nede på molen. Jeg synes psykopatisk sadist er mere rammende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg