Hop til indhold
sexplorer

naughtygirl123, Sugarbabe 20 år

Recommended Posts

Tak for rådet!

Havde også afvist at overføre "et lille beløb" pr Mobilepay. Hun insisterede på at skulle selv køre fra Brande til Kolding omkr. kl 20.45;) Meget målrettet pige må man sige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad de siger og hvad de gør :-D

har selv prøvet jeg tænkte hvad fanden 100,- overførte på mobilpaye og vupti var hun væk :shock:

Jeg skreg af grin 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jingle Balls; Har du haft besøg af hende eller omvendt? Havde hun også bedt dig om at overføre et mindre beløb til dækning af kørselsudgifter? 

Kan du opgive hendes pris pr session? 

Var det en enkeltstående forestilling eller lykkedes det dig at opbyggge noget længere varig relation med hendes? 

På forhånd tak!

Redigeret af sexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun fik penge til billeten til et neutralt sted. Der mødtes vi, kørte ud et øde sted hvor hun gav et BJ og det var hun egentlig ikke så god til. Men hun er rigtig sød og på sin vis åben, omend genert og kejtet. Jeg kunne godt have sagt at det BJ ikke var de 1000 værd, men fik lov at tage lidt billeder og så fik hun dem.

Jeg har skrevet lidt med hende siden om at mødes til sex, men tror ikke det bliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...