sexplorer 21 Skrevet 21. December, 2015 Hej EG'ere Har nogen haft besøg af denne ung (ny i branchen) skønhed vil jeg meget gerne have lidt input. På forhånd tak for indsatsen https://annoncelight.dk/showad/194207 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 21. December, 2015 (edited) Desværre, hun her ellers et godt tilbud: slik mig mens jeg har det røde så kan man vel også lov at sejle på det røde hav, mens hun har det røde Redigeret 21. December, 2015 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 21. December, 2015 Det med det røde hav, havde jeg overset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 21. December, 2015 sexplorer skrev, for 3 minutter siden: Det med det røde hav, havde jeg overset Men nok ikke: Jeg er ny flot og sexet så jeg er ikke den billigste, vil du have billige tøser så kontakt de gamle og brugte hehe !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 21. December, 2015 Lidt studsede over den formulering også Men hun tænkte nok: "overdrivelse fremmer forståelsen" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg