Hop til indhold
Pjevs

Vrå

Recommended Posts

Så vidt jeg kan bedømme er der billeder af flere piger.

Nogle af billederne er af en der hedder Danielle Nicole. Hun har været model i Playboy, og hun er en meget smuk mørk kvinde. 

Jeg tvivler på, at hun har bevæget sig op til Vrå for at tilfredsstille vores liderlighed...

Men man kan da aldrig vide.

Det kan være også  en der ligner fantastisk godt, men med min erfaring er det nok ikke sådan, men igen, man kan aldrig vide.

Det kræver sin mand at gå igen, når drifterne koger så meget, at man er kommet frem til en dør som man ringer på.

Så kan det være svært (det er min erfaring) at gå igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig .... men udsigten til en laaang tur i bil til Vrå kan nogle gange give de rationelle argumenter en chance:)

Jeg mindes også at have set pigen som topmodel. Derfor ringede jeg og spurge til netop dette forhold. Pigen forsikrede at billederne var af hende. Hele 3 gange.

Så måske skal vi til at tro på Julemanden igen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende.

Det er ikke pigen på billederne(klart) men en ok mørk pige, med små patter og en OK krop. Hun taler meget dårligt engelsk og priserne hun oplyser stemmer ikke helt, men til gengæld er der et to siders menukort.

Stedet er en opgang, og man kan parkere tæt ved uden at det virker mistænktsom.

Jeg kneppede hende 15 min. og hun er ok stram, og indlevende, jeg kunne godt igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter vores lille snak ser det ud til at pigen er "rejst" og en ny er "ankommet". Lur mig om den nye annonce ikke er lige så falsk ..... Det kan tilmed være den samme pige som gemmer sig bag begge flske annoncer .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...