Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Leder I efter en god omgang sex med en utrolig sød Thai så foreslår jeg Faida i Horsens, forvent dog ingen massage, nærmest lidt olie plask. Alder midt 20erne, meget slank, super køn og smilende. Hun snyder mig nok lidt, med det er OK, jeg giver 1200 for en time. Mulighed for bad, i min bog et must, lille advarsel, hun vasker håndklæder i stærke duftende vaskemiddel, det lugter du altså af når du har været der, men man kan jo besøge Horsens svømmehal efterfølgende. OK mulighed for parkering i nærheden, mod betaling, offentlig parkeringsplads. Lidt engelsk, tal langsomt så går det. Hun kan godt lide at pjatte, men det er kun for at være sød. Adressen kan jeg simpelt ikke huske ! (andre må gerne hjælpe.)

Please vær sød mod hende så er hun sød mod jer. (nok ikke så forskelligt fra andre GPér)

PS: er det steder i Horsens eller Århus som både giver rigtig massage OG full service OG bade mulighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig 

har haft hende i Horsens og da hun var hos NN i Højbjerg 

klar anbefaling herfra.

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden
jenslillemandhansenv2 skrev, for 13 timer siden:

Hej alle,

Leder I efter en god omgang sex med en utrolig sød Thai så foreslår jeg Faida i Horsens, forvent dog ingen massage, nærmest lidt olie plask. Alder midt 20erne, meget slank, super køn og smilende. Hun snyder mig nok lidt, med det er OK, jeg giver 1200 for en time. Mulighed for bad, i min bog et must, lille advarsel, hun vasker håndklæder i stærke duftende vaskemiddel, det lugter du altså af når du har været der, men man kan jo besøge Horsens svømmehal efterfølgende. OK mulighed for parkering i nærheden, mod betaling, offentlig parkeringsplads. Lidt engelsk, tal langsomt så går det. Hun kan godt lide at pjatte, men det er kun for at være sød. Adressen kan jeg simpelt ikke huske ! (andre må gerne hjælpe.)

Please vær sød mod hende så er hun sød mod jer. (nok ikke så forskelligt fra andre GPér)

PS: er det steder i Horsens eller Århus som både giver rigtig massage OG full service OG bade mulighed?

Det er Smedegade 26 8700 Horsens  kan ikke finde tlf. nr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
knaldehunden skrev, for 4 minutter siden:

Det er Smedegade 26 8700 Horsens  kan ikke finde tlf. nr. 

navn

LEENA THAIMASSAGE

beskrivelse

Smedegade 26, 8700 Horsens, Tlf. 50 65 88 78,  Tlf. 27 70 59 24

Det er bare at bruge Thailisten. Det er faktisk ret nemt. 

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?ll=56.032157%2C10.022278&spn=1.28139%2C3.56781&msa=0&mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
knaldehunden skrev, for 10 minutter siden:

klaphat igen igen

Jeg supplerer med de oplysninger du ikke havde. 

Desuden fortæller jeg hvor jeg finder disse oplysninger, og oplyser at thailisten er nem at bruge. 

Du kvitterer for min hjælp ved at være barnligt uforskammet. Det vil jeg ikke finde mig i, og har derfor anmeldt dit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 11 minutter siden:

klaphat igen igen

Det svar er ikke i orden, når folk prøver at hjælpe dig. Og du sagde jo selv at du ikke kunne finde nummeret. Du læner dig op ad en advarsel!

-Ledvogter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Jeg supplerer med de oplysninger du ikke havde. 

Desuden fortæller jeg hvor jeg finder disse oplysninger, og oplyser at thailisten er nem at bruge. 

Du kvitterer for min hjælp ved at være barnligt uforskammet. Det vil jeg ikke finde mig i, og har derfor anmeldt dit indlæg. 

flot hr klaphat og du kommenterer alt hvad jeg skrive,r så du bliver sgu også anmeldt, har sagt at du kan skrive private beskeder til mig hvis det er noget der trykker dig så du ikke ødelægger flere tråde end højest nøvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

Er der nogle der ligger inde med et billeder af Faida??  da jeg tror det er hende (hun havde en tatovering af Budha i nakken) der masserede mig til himlen i sidste uge, men for at være sikker inden jeg bestiller igen.

På forhånd tak

Madhat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...