Hop til indhold
TaiZ

P club Flensborg NYBEGYNDER

Recommended Posts

Kunne godt tænke mig at vide helt præcist hvordan det er at komme på P club i Flensborg ned i det mindste detalje... Skal der ned her før jul og være forberedt vil jeg gerne være... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
TaiZ skrev, for 45 minutter siden:

Kunne godt tænke mig at vide helt præcist hvordan det er at komme på P club i Flensborg ned i det mindste detalje... Skal der ned her før jul og være forberedt vil jeg gerne være... 

søg her på EG og læs her står meget godt om p club. husk euro og glæd dig til flotte piger og god stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaiZ skrev, for 55 minutter siden:

Kunne godt tænke mig at vide helt præcist hvordan det er at komme på P club i Flensborg ned i det mindste detalje... Skal der ned her før jul og være forberedt vil jeg gerne være... 

Svar på nogle på dine spørgsmål link https://www.eroguide.dk/forum/topic/43535-intro-til-p-club-i-fl/?do=findComment&comment=350654

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 25 minutter siden:

Den ville jeg også have linket til, fordi jeg synes den er mega god ;-)

Blot lige et par enkelte opdateringer:

1. nogen af pigerne kan godt blive nærgående (f.eks. Jessi) og begynde at tage på dig under "habitten".

2. mindste forbruget er sat op til € 25,-, men tror ikke antal klip er fulgt med, så du må bare forbruge noget mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...