Hop til indhold
Gæst

Lara Vedelsgade Vejle

Recommended Posts

Gæst

https://annoncelight.dk/showad/193894

besøgte den anden formiddag de pokske piger i Vedelsgade. Er ikke så erfaren i dette, så var lidt spændt inden. Ringede da jeg var i gaden. En søde stemme tog telefonen, og sagde at de havde tid. Jeg spurgte om de var to piger.  Ja det var de. Ok. Jeg troppede op hos dem 2 min. Efter og ringede på. En sød og smilende smuk pige åbnede. Har du lige ringet spurgte hun?  

Ja. 

Ok jeg er Lara, er du kommet for at se mig?  Yes måtte jeg sige. Hun så super ud. Jeg blev lukket ind. Lille pænt værelse. Og pænt badeværelse, som hun spørger om jeg vil bruge?  Jeg vasker mig, og går ind og venter på værelset. 

Har bestilt 15 min. Til 600,-. Ville ikke kaste mig ud i det helt store  

Hun kommer ind og begynder at klæde sig af. Gudesmuk krop og de sødeste ungpige bryster. 

Jeg ligger mig og hun begynder på fransk (med gummi). Hun sutter rigtigt godt og kan et tryk med at trykke mig i mellemkødet. Så efter at hun har suttet mig stiv, går der ikke mange minutter før jeg må fyre ladningen af. 

Vi griner sammen efter, og hun siger,"yes, I am good at this" :-)

Aftørring og hun spørger om jeg vil på badeværelset.  Ja tak. 

Kommer ind og smalltalker, mens jeg klæder mig på. 

Det kan godt være Lara på billedet, men på billedet ser hun stram og arrogant ud. Hende jeg mødte var smilende og med udslået hår. 

Dette var min første egen anmeldelse efter at have fulgt eroguide et stykke tid. 

God søndag til jer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse, tak skal du ha! Har efterhånden været der et par gange nu og er endnu ikke blevet skuffet. De plejer dog at tilbyde superfransk. Bad du selv om at få gummi på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Buzz. Jeg bad ikke selv om at få gummi på. Men på forespørgsel, sagde hun meget konkret, at det gjorde hun slet ikke. 

Så det var ikke et spørgsmål om et par hundrede mere. 

Jeg ved godt, at det står at det er inkluderet i deres annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...