Hop til indhold
telemaster

Dominaer med garderobe og sexmaskiner

Recommended Posts

Mon der i det nordjyske er Dominaer der nyder at dresse sine slver som tøs, og er der nogen med en god gardeobe med stuepigedres evt brudekjoler, samtidig ville det være fedt om der er dominaer der har malke og kneppemaskiner, nogen der har kendskab til dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan meget varmt anbefale et besøg hos Madame Elisabeth. 

Jeg selv er blevet udkældt som Pik-Lise og "slæbt" med i sex-kino for at sutte pikke af på kunder. Yderst yderst ydmygende, men en fantastiks oplevelse.

Desværre går min vej meget meget sjælenet til Fyn. Men næste gang den gør så skal der bestilles tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg slaven skrev, den 20/12/2015 at 11:15:

Kan meget varmt anbefale et besøg hos Madame Elisabeth. 

Jeg selv er blevet udkældt som Pik-Lise og "slæbt" med i sex-kino for at sutte pikke af på kunder. Yderst yderst ydmygende, men en fantastiks oplevelse.

Desværre går min vej meget meget sjælenet til Fyn. Men næste gang den gør så skal der bestilles tid

Jeg tog chancen og bestilte en tid hos trans Elisabeth . Jeg var sgu noget spændt, men det skulle prøves .

Tak for tippet jeg kommer også meget gerne igen Madamen er jo top dejlig og fræk som bare pokker.

Blev fikseret og bundet godt op i mande nossser som hun kaldte dem og så skal jeg da lige love for at jeg fik tur .

Meget liderlig oplevelse at blive tømt i maskinen, Transen har en god indlevelse .

Jeg betalte 1200 for en halv time og var ude igen efter ca 50 min

Må sige at jeg aldrig tidligere har været på så flot et sted og køre gerne ind næste gang jeg skal over fyn.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...