Gæst Skrevet 22. December, 2015 Raphael skrev, for 1 minut siden: "Det forvirrede første sætning vil jeg ignorere da den bare udstiller dig." Prinz' første sætning er da betydeligt mere velskabt end denne her, som har enten grammatiske eller syntaktiske konstruktionsproblemer, eller begge dele. Hvad er det du ikke forstår i Prinz' sætning? Og hvad er en østeuropære? En frugt fra Polen? Ahhhh.. en fra samme gruppe som prinserne. Endda en der kan fange en alvorlig meningsforstyrrende stavefejl, men ikke kender forskel på syntaks og semantik . En østeuropære må jo være en pære fra østlige Europa. Det må være et geografisk område større end Polen. Måske var det også bare en østeuropæer der mentes. Svaret må svæve i det uvisse for dem der ikke begriber konteksten. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. December, 2015 Prinz skrev, for 6 minutter siden: Fornærmer skam ikke, det er bare konstatering Jeg forslår en omskrivning . Forslaget er nedenstående hvis det skal virke potent og jeg måske bliver ked af det. Der gemmer sig en ynkelig personlighed bag sådan et skriv Held og lykke Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. December, 2015 Roland - Ønsker du virkeligt at fremstå så dybt usympatisk ? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. December, 2015 Roland skrev, for 2 minutter siden: Ahhhh.. en fra samme gruppe som prinserne. Endda en der kan fange en alvorlig meningsforstyrrende stavefejl, men ikke kender forskel på syntaks og semantik . En østeuropære må jo være en pære fra østlige Europa. Det må være et geografisk område større end Polen. Måske var det også bare en østeuropæer der mentes. Svaret må svæve i det uvisse for dem der ikke begriber konteksten. Hvem taler om semantik? Der er ingen semantiske problemer i din sætning, kun syntaktiske eller grammatiske, afhængig af hvad du prøvede at sige. 'Det må være et geografisk område større end Polen'. Du er ikke så god til sprog, er du? Så du mener at en dansk mand ikke også kan være skandinavisk, fordi skandinavisk 'må' betyde 'et område større end Danmark? Der er noget med fællesmængder og delmængder der røg hen over hovedet, der. Du har stadig ikke forklaret hvad du synes var så forvirrende i Prinz' første sætning, men fred være med det. Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 22. December, 2015 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Roland - Ønsker du virkeligt at fremstå så dybt usympatisk ? Jeg tror Roland sidder bag tasterne i sin fedtede netundertrøje mellem sine tomme colaflasker og stinkende pizzabakker og nyder den opmærksomhed hans usympatiske statemants giver ham - det ophidser ham sikkert til højder han ikke ellers kan nå hvergang nogen lader sig provokere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2015 Raphael skrev, for 1 minut siden: Hvem taler om semantik? Der er ingen semantiske problemer i din sætning, kun syntaktiske eller grammatiske, afhængig af hvad du prøvede at sige. Det er åbenbart svært at forstå betydning af ganske klare udsagn. Fred være med det også . Ganske nyttig oplysning men spil af tid. Raphael skrev, for 1 minut siden: 'Det må være et geografisk område større end Polen'. Du er ikke så god til sprog, er du? Så du mener at en dansk mand ikke også kan være skandinavisk, fordi skandinavisk 'må' betyde 'et område større end Danmark? Der er noget med fællesmængder og delmængder der røg hen over hovedet, der. Der er noget galt når der er så meget flueknepperi i gang med dig . Vil du fortælle om det? Jeg er en god lytter. Mængdelære er en del af matematikken og jeg udelukker ikke at Polen er en del af Østeruropa. Men jeg er virkelig en god lytter.. kom bare med det ungen ven. Raphael skrev, for 1 minut siden: Du har stadig ikke forklaret hvad du synes var så forvirrende i Prinz' første sætning, men fred være med det. Psst...det er noget mellem mig og Prinz... så fred være med det Trinetease skrev, for 12 minutter siden: Roland - Ønsker du virkeligt at fremstå så dybt usympatisk ? Trine! Det betyder intet - hverken for dig eller for mig. Vi er på et fladpandet forum, helt uden betydning, og kan skrive lige hvad man vil. Selvfølgeligt indenfor rimelighedens grænser. Skulle jeg virkelig bekymre mig om at du finder mig usympatisk? Skulle jeg f.eks. blive harm over at Raphael har påpeget et par ligegyldig stavefejl? Vær nu lidt mere robust. Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 23. December, 2015 låser tråden, da emnet ser ud til at være udtømt 3 Del dette indlæg Link til indlæg