Hop til indhold
schlong

For lidt sperm

Recommended Posts

Tidligere var det for mig fyldt med lystfølelse at kunne trykke den af og sperme vildt og voldsomt enten inde i hende eller udover. De senere år er produktionen faldet væsentligt - når jeg går af kommer der kun nogle dråber ud - pigen kigger og tænker - har han virkelig fået udløsning ?? Det er a pain in the ass!! Nogen der kender til det og hvad kan man gøre ved det.

Schlong

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad er det store problem?

Er nydelsen ikke den samme? 

:) 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at mængden, ligesom så meget andet falder med alderen, jeg har ihvertfald oplevet noget lignende, selvom det nok er lidt mere end dråber. Jeg er godt 60 nu, og er både mængden og frekvens der er faldet, det er meget sjældent at jeg kan/har trangen mere end en gang på et døgn.

men jeg ved jo ikke hvor gammel du er, hvis du er meget yngre er det nok værd at få det undersøgt.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
schlong skrev, for 48 minutter siden:

Tidligere var det for mig fyldt med lystfølelse at kunne trykke den af og sperme vildt og voldsomt enten inde i hende eller udover. De senere år er produktionen faldet væsentligt - når jeg går af kommer der kun nogle dråber ud - pigen kigger og tænker - har han virkelig fået udløsning ?? Det er a pain in the ass!! Nogen der kender til det og hvad kan man gøre ved det.

Schlong

Velkommen i de voksnes verden :?. Den store, skønne, pumpende, rullende forløsning med to, tre ,fire pump forsvinder jo mere du nærmer dig efterlønsalderen - prøv at lære at leve med det, hvor svært det end er. 

Ungdommens virilitet er der ikke mere og det er med vemod man ser tilbage efter den - men man kan godt gå i hverdagen og blive lidt trist over det :?

Sund levevis, minimum alkohol, motion, styrketræning og den sunde selvforkælelse kan måske hjælpe lidt.

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

nærmer mig 68 men er stadigvæk gal i kæppen. Det ærgrer mig bare. Det er godt at høre at jeg ikke er den eneste der leverer strorkespringvandet ! Nogen der kender til medicin eller naturlægemidler ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
schlong skrev, for 26 minutter siden:

nærmer mig 68 men er stadigvæk gal i kæppen. Det ærgrer mig bare. Det er godt at høre at jeg ikke er den eneste der leverer strorkespringvandet ! Nogen der kender til medicin eller naturlægemidler ?

 

Hvis ikke du har fået en rektalundersøgelse hos din læge samt en PSA blodprøve ville jeg få dette gjort. Sædcellerne kommer fra testiklerne og udgør kun 5% af  " sæden " resten kommer fra sædblærerne bag prostata, ved begyndende prostatakræft kan sædmængden aftage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Schlong Testosteron niveauet falder med alderen, lysten sidder i hjernen - derfor oplever du dig gal i kæppen, jeg har ingen erfaringer med testrogain som er et naturmiddel, held og lykke med at genskabe storkespringvandet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...