Hop til indhold

Diskret bil parkering Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej.

ved ikke lige hvor denne tråd skal placeres. Men prøver her, ellers må den flyttes af moderator :) 

Jeg søger et diskret sted at parkere bilen, så man ikke bliver forstyrret ;) har en aftale med en pige, og det skal foregå i bilen. Så hvis der er nogen der har et godt bud, så skriv endelig til mig.

Redigeret af FantasiNo9
Staveplade mangler

Skrevet

Skalborg hallen meget sen aften/nat, der skulle man gerne kunne lege uden at blive forstyrret :) Ellers nede ved de gamle stalle langs sportspladen.

Sidstnævnte er nok mest diskret, da der heller ikke er gadelamper der.

Skrevet
beodude skrev, for 4 timer siden:

Skalborg hallen meget sen aften/nat, der skulle man gerne kunne lege uden at blive forstyrret :) Ellers nede ved de gamle stalle langs sportspladen.

Sidstnævnte er nok mest diskret, da der heller ikke er gadelamper der.

Sportspladsen hvor er det. Det bliver nok sidst om eftermiddagen :) 

Skrevet
beodude skrev, for 17 timer siden:

https://www.google.dk/maps/place/Skalborghallen/@57.0049033,9.8828902,17z/data=!4m2!3m1!1s0x464933a2396ee279:0xf170800722c5f6e0

Lige ved siden af agri nord. Der hvor der står bagagerumsmarked, det er der de gamle stalde er. Du skal ind via dallvej, da der er blokeret for biler fra den anden side.

Takker for det. Må ud og se stedet en dag :) er der andre steder i byen, her tænker jeg parkeringshuse?

Skrevet

Hvis du alligevel er i skalborg ville jeg vælge området omkring poulstrup sø..ang parkeringshuse er der et sprit nyt ved City syd som er i samme område og der er pænt ødet efter lukketid..                   

Knæk og bræk

mvh El Pipo

Skrevet
El Pipo Gigante skrev, for 25 minutter siden:

Hvis du alligevel er i skalborg ville jeg vælge området omkring poulstrup sø..ang parkeringshuse er der et sprit nyt ved City syd som er i samme område og der er pænt ødet efter lukketid..                   

Knæk og bræk

mvh El Pipo

Har vist været ved poulstrup sø engang tidligere, men det var med fiskestangen :) tager lige et kig derud igen. Takker for det. Har mere eller mindre opgivet p-husene.

Skrevet

Der går da folk og lufter deres hund ved skalborghallen og på sportspladsen. Jeg vil sige der er jævn stor chance for at få selskab.

Hvad med det nye parkeringshus nede ved det gamle rangerområde bag Kennedy Arkaden? Jeg har endnu ikke set en bil benytte det, så mon ikke man har de øverste etager for sig selv. Der er rigelig pladser i stueplan til at dem der reelt vil parkere kan det. Men de parkerer nu nok i Kennedy Arkaden i stedet for den store omvej ned ad Hjulmagervej.

Skrevet
thomasonly64 skrev, for 9 timer siden:

Der går da folk og lufter deres hund ved skalborghallen og på sportspladsen. Jeg vil sige der er jævn stor chance for at få selskab.

Hvad med det nye parkeringshus nede ved det gamle rangerområde bag Kennedy Arkaden? Jeg har endnu ikke set en bil benytte det, så mon ikke man har de øverste etager for sig selv. Der er rigelig pladser i stueplan til at dem der reelt vil parkere kan det. Men de parkerer nu nok i Kennedy Arkaden i stedet for den store omvej ned ad Hjulmagervej.

Er det parkeringshuset med den store tegning på? Har de ikke en masse overvågnings kameraer sådanne et sted. Men skal da lige en tur forbi. 

Skrevet

Ja, det er parkeringshuset med den store tegning. Jeg vil ikke tro at der er nogen synderlig overvågning, men det kommer selvfølgelig an på en prøve.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.