Hop til indhold

Recommended Posts

1955 skrev, for 3 timer siden:

Ved godt jeg citerer på et ældre indlæg fra LBC men har faktisk aftale med begge idag - håber virkelig de begge er ledige når jeg kommer forbi - så hold jeg venligst væk drenge mellem 16 og 17 :-)

1955

Glæder mig til at høre om dine oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 7 timer siden:

Ved godt jeg citerer på et ældre indlæg fra LBC men har faktisk aftale med begge idag - håber virkelig de begge er ledige når jeg kommer forbi - så hold jeg venligst væk drenge mellem 16 og 17 :-)

1955

Hvordan gik det, hvordan gik det, hvordan gik det:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, 1 time siden:

Hvordan gik det, hvordan gik det, hvordan gik det:-D:-D

Bestemt ikke som planlagt - og jeg forstår det jo ikke helt. Aftale indgået tirsdag aften kl. 22. Fulgt op på aftalen idag kl. 14.00 begge gange bekræftet med et YES SEE YOU. 15.45 holder jeg tæt på ringer til Nadia for at høre om ikke jeg skulle komme ind nu for at få et bad inden... Nadia var ud og handle!! Fik opfattelse af at det var Malii også?  Nadia sagde de kunne være hjemme om ca 45 min -hmm! altid lort når aftaler skydes i længere tid. Kl. 16.15 modtager jeg sms fra Nadia "I am ready in 10 min" jeg sad på Statoil overfor og ventede, så afsted over Rødovrevej mod den gule.. Blev modtaget af Nadia i sygeplejeske kustyme smuk som bare fanden. Hun havde aktisk fanget at jeg ønskede begge 2 sammen med mig. Så måtte jeg lige vente 15 min da Malii var "ved at blive kneppet af en anden kunde" sidste er egen fortolkning af hvad hun faktisk sagde. Jeg afviste nu at Malii skulle lege med (kunne ikke når hun lige havde være med en anden) aftalte med Nadia 15 min og gik i bad. Efter badet og på vej gennem stuen, kom Malii til syne, men Nadia fortalte hende at hun ikke skulle lege med.

Selve Legen med Nadia var fantastisk -jeg har rykket mig meget siden første gang med hende!! :-)

Konklusion: Det er vel bare sådan at aftaler ikke kan indgåes på forhånd (måske forståeligt da de jo skal tjene kassen mens de er her) mangler stadig oplevelsen med dem begge, men Nadia er bare lækker og klar til det hele.

1955

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Så har jeg været forbi Malii på Rødovrevej til en omgang B2B - og nej der er ikke tale om business-to-business, men derimod om en body-to-body massage med en happy ending. Så hermed en anmeldelse...

Stedet er rimeligt diskret. Man går ind af en bagindgang, og træder herefter direkte ind i en stue. Det var umiddelbart "mutter" der tog imod mig (hun lignende ihvertfald ikke nogle af de andre tøser på stedet). Malii træder frem inde i stuen, tager fint imod mig, og jeg får et kys. Her kan jeg desværre allerede ærgrer mig: hun lugter af røg. Hun ser ellers strålende godt ud. ”Anyway” vi går ind værelset hvor det hele skal foregå. Fint værelse – rent og pænt. Så en tur under bruseren og her ligger der vand overalt på toilettet da der ikke er nogen reel bruseniche (og desuden er forhænget gået i stykker).

Og så til selve seancen. Med mig liggende på maven går Malii i gang med at massere mig. Hun er helt nøgen fra starten af og ser drøngodt ud. I løbet af kort tid bliver massagen erstattet med mere intime bevægelser. Og snart har Malii også fået stiv pik. Efter 10 minutter bliver jeg vendt om og her føler jeg ligesom at der går lidt kludder i foretagende da jeg nu selv skal indgå i massagen (jeg synes det er rart bare at være passiv). Så her begynder vores B2B så småt at blive til reel sex: jeg får rimming, hun får rimming, lidt finger i numsen til hende, så lidt mere B2B til mig selv, så analsex til mig (hun er ikke større end at alle kan være med), derefter blowjob + handjob til mig (som afslutning). Det hele varede ca. 30 min. (og jeg havde bestilt en hel time + happy ending).

Så lidt smalltalk, så en tur under bruseren hvor Malii går med. Herefter tilbage til værelset hvor vi igen har lidt smalltalk: Malii er faktisk supersød. Den endelige afregning lyder på kr. 800 + kr. 500 (for happy ending). Malii var ikke insisterende på at de kr. 500 skulle afregnes under seancen (det har jeg ellers oplevet engang med en anden tøs hvor jeg midt under samlejet måtte stå ud af sengen for at hente penge – av!).

Til slut: lige en kommentar (eller to) omkring ovenstående anmeldelse. Jeg er godt klar over at det med rygning sikkert kan afstedføre en længere diskussion her på forum. Min pointe er bare, at det ikke er superfedt at skulle være intim med én som lugter af røg (eller noget andet for den sags skyld). Og det undrer mig at hun ikke selv er opmærksom på det (hun er jo tydeligt selvbevidst omkring sit udseende). Og så skal det lige siges at hun gav blowjob uden gummi – og iøvrigt uden at spørge (en lille advarselslampe vil nogen måske sige). En noget større advarselslampe var dog dengang da ”miss kinky” gjorde det samme – her var der bare tale om ”hul nr. 1” (ikke smart…). Men det er en helt anden historie.

kostestaftet

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om Malii og Nadie stadig er i DK :-D? Har forsøgt at ringe adskillige gange i dag dog uden held. Nummeret virker til at være ude af drift :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fuego09 skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der ved om Malii og Nadie stadig er i DK :-D? Har forsøgt at ringe adskillige gange i dag dog uden held. Nummeret virker til at være ude af drift :?

De er hjemme i Thailand i 3 måneder uvist om de kommer retur -håber fandeme at de gør.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fuego09 skrev, den Thursday, February 25, 2016 at 18:12:

Er der nogen der ved om Malii og Nadie stadig er i DK :-D? Har forsøgt at ringe adskillige gange i dag dog uden held. Nummeret virker til at være ude af drift :?

Som 1955 siger så er de 3 mdr i thailand men skal være ret sikkert de kommer tilbage efter mine oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så er kommet nye afløsere for Malii og Nadie - krydser dog fingre for Malii vender snuden tilbage snart, men må indrømme at Dao frister.

link til Dao og Annebelle 

Redigeret af Hviskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan med glæde informere at Malii nu er i Århus, hun er i Tåsingegade de næste par måneder :)

Har netop haft en dejlig aften med hende, hun har en utrolig indlevelse og er en virkelig sød og sjov pige, så vær god ved hende imens hun residere i det jyske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan kommer man i kontakt med Malii i Aarhus, og hun har tilfældigvis ikke Nadia med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
melchion skrev, for 13 timer siden:

Hvordan kommer man i kontakt med Malii i Aarhus, og hun har tilfældigvis ikke Nadia med?

Jeg fandt hende i ekstra bladet,  men kan se at annoncen er væk nu. Jeg ved ikke om Nadia er der, så du må nok forbi Tåsingegade for at finde ud af det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hviskeren skrev, den 07. marts 2016 at 15:34:

så er kommet nye afløsere for Malii og Nadie - krydser dog fingre for Malii vender snuden tilbage snart, men må indrømme at Dao frister.

link til Dao og Annebelle

Hej Hvisker

Måske det vil være en bedre ide at starte en tråd med de nye Dao og Annabelle, så den ikke blandes sammen med Nadie og Malii. Det kan du jo gøre når du har besøgt dem - glæder mig til læsningen!!

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
mano77 skrev, den Monday, March 07, 2016 at 21:51:

Jeg kan med glæde informere at Malii nu er i Århus, hun er i Tåsingegade de næste par måneder :)

Har netop haft en dejlig aften med hende, hun har en utrolig indlevelse og er en virkelig sød og sjov pige, så vær god ved hende imens hun residere i det jyske :)

I kan bare se at aflevere hende tilbage, OG DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den Tuesday, March 08, 2016 at 15:57:

Hej Hvisker

Måske det vil være en bedre ide at starte en tråd med de nye Dao og Annabelle, så den ikke blandes sammen med Nadie og Malii. Det kan du jo gøre når du har besøgt dem - glæder mig til læsningen!!

1955

Er der slet ingen afløsere for malii, nadia, dao og annabelle i rødovre??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Nadie er tilbage og hun er dejlig. Jeg har også været der. Hun er lidt diskret, så det vil hun gerne man respekterer. Jeg prøvede at finde ud af om Malii også snart kom,men det fandt jeg ikke helt ud af. Har du ikke været hos hende før, så er hun super dejlig og vildt fræk og flirtende - man bliver næsten lidt forelsket;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iceman77
peteypower skrev, den 22/2/2017 at 16:59:

Jo Nadie er tilbage og hun er dejlig. Jeg har også været der. Hun er lidt diskret, så det vil hun gerne man respekterer. Jeg prøvede at finde ud af om Malii også snart kom,men det fandt jeg ikke helt ud af. Har du ikke været hos hende før, så er hun super dejlig og vildt fræk og flirtende - man bliver næsten lidt forelsket;)

Link..? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun er hjemme i Thailand lige nu, der var noget med en fødselsdag hun skulle hjem til - men hun kommer retur sagde hun, hendes profilbilleder er heller ikke aktivt lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 24/2/2017 at 23:09:

Sorry jeg antog da hendes billeder var døde, nu er hun sgu i live igen - godt for det:-)

det var også inaktive en dag eller to - Nadia annoncere kun uden ansigt nu. Vil dog gerne besøge Malii igen når hun er her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den ‎03‎-‎02‎-‎2016 at 09:56:

Ved godt jeg citerer på et ældre indlæg fra LBC men har faktisk aftale med begge idag - håber virkelig de begge er ledige når jeg kommer forbi - så hold jeg venligst væk drenge mellem 16 og 17 :-)

1955

Jeg troede ellers, at Malii var hjemme i Thailand i øjeblikket - er hun i Danmark ? og i givet fald hvor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...