Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Lung Na Pa - Brøndby Strand D.D.D.

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Tjaa når hvis man som jeg har fået thai på hjernen, så SKAL der Thai til, May vil ikke eller har nok kunder, så, det er en del år siden jeg har været på Lung Na Pa og tænkte ejerskift et par gange siden, det kunne jo være ok, så bilen satte kurs mod Brøndby Strand lovation på Gammel Køge Landevej blev fundet, bil parkeret ikke så langt fra "godteposen" en slik forretning.

Jeg ringede på kom ind og ladyen lukkede mig ind - Hende på foto på hjemmesiden, det er nok et par år siden det foto blev taget men det er acceptabelt, ingen fejl på det.

en time kostede så 500 kroner - penge skiftede hænder og det blev da også uopfordret forsøgt at "sælge to hænder mere" (Extra pige)

Da jeg lagde mig på briksen, skulle jeg være gået - Derfor det første D i overskrift, D for dumt - Håndklæder virkede som det var genbrug - der var pissekoldt i lokalet -

Massagen var jævn tenderende med nedadgående kurve. Ryg skuldre arme - om på forsiden massage igen - i løbet af massagen skulle telefonen tages tre gange - Ike at det tog lang tid men mægtig irriterende. Andet D i overskrift, D for dårligt.

Så kom det forventelige og vel næsten klassiske om "den der" også skulle masseres - ja et blow job er da ønskeligt og det ønske kunne indfries for 500 kroner - MG blæs (Med Gummi) igen en pengeseddel skifter ejer - og der blev da også masseret lidt og et jævnt blowjob med opadgående tendens kurve i kvalitet påbegyndes - samtidig med testikel massage - alt sammen ok - men pludselig hev hun gummi af og skulle til at tørre af med ½ meter køkkenrulle - hertil måtte jeg lige kommenterer at jeg altså ikke var kommet, ja men det troede jeg var svaret - så hun forsatte med oliespansk og jeg kom over hendes bryser, herefter aftørring....Tredje D i overskrift, D for dyrt.

 

Gentagelse, nix - jeg havde haft en meget mere komfortabel bedre oplevelse - på 505 på same vej  eller Hvidovrevej 88.

 

Konklusion for mig: Dumt, Dårligt, Dyrt.

 

Godt vi kan dele erfaringer - helst de gode, men der er vel plads til de dumme, dårlige, dyre erfaringer.

Vh

Alko

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej A

Trist at høre - men jeg syntes der har været lidt omkring servicen og priserne der - så måske du skulle have kørt videre...til én af de andre i området - men det er jo altid nemt, at være bagklog og når lysten trænger sig på, er det ikke altid fornuften følger med :mad:. Jeg håber du får dig en super god oplevelse andet steds inden jul, så du kan have en fantastisk jul og et godt nytår.

Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej L

 

Tak for de gode ønsker - Ja jeg regner da med at finde et andet bedre godt sted ellers er der dem vi kender Ratree (Nina) 505 - o.s.v. Den der i Brøndby kirkebjerg alle er heller ikke noget at rose ....

Lige over med jul og Nytår til dig

 

Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...