BdsmPar 408 Skrevet 16. December, 2015 Der afholdes et frækt, beskidt og ekstra perverst arrangement med en veninde af os. Dette arrangement hører til sjældenhederne da hun kommer fra jylland og kun kan leges med denne weekend. Det bliver lørdag d. 19 fra 19-23 (ellers 20-24/18-22 hvis der er flest seriøse der kan osv ) Se gerne anmeldelser fra vores andre arrangementer i tilfælde af tvivl om seriøsitet. Hendes data er 21 år, 170cm, 57kg, store bryster, et par enkelte tatoveringer, super smuk og ikke mindst villig og beskidt. Forløb lidt ala vores sidste arrangement. Der bydes velkommen og tøsen fremvises, udstilles, piskes lidt mv. og derefter fri leg på hende. Hun kan lide det hårdt og vil gerne tales nedladende til, have smæk, lussinger, spyttes på, rimming, hård deepthroat/gagging, pisk, smæk, spermes til, tvinges og gennemkneppes. Hun sluger ikke og er ikke til anal og kysser ikke. Der udover kan det ikke blive beskidt nok. Arrangementet denne gang strækker sig over 4 timer (tiden kan tilpasses hvis flest kan i et tidsrum der ligger udenfor) og man er derfor ikke tvunget til at komme fra start, men det er muligt at falde ind når det passer ind. Prisen afspejler lidt de beskidte ting man må gøre med hende, håber det giver mening og der garanteres herfra hun er det værd Kom og hjælp med at sende denne beskidte luderso gennemkneppet tilbage til jylland (Ja hun tænder på at blive kaldt luderso ) 30min 800kr 60min 1.300kr 2timer 1.700kr 3 timer 2.000kr 4 timer 2.200kr Skriv privat herinde eller på mail [email protected] 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9519 Skrevet 16. December, 2015 Æv, dårlig dag. Men god fornøjelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KinkyPinky 1 Skrevet 16. December, 2015 Ja æv dårlig dag for mig også, håber der kommer flere events af samme slags med hende, hun lyder fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dogsen 0 Skrevet 16. December, 2015 Det lyder godt nok frækt! Kan desværre ikke, men god fornøjelse med arrangementer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenKBH 133 Skrevet 16. December, 2015 BdsmPar skrev, for 2 timer siden: Skriv privat herinde eller på mail [email protected] Det skal jeg med til . Jeg har sendt jer en pm herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 16. December, 2015 Lyder fandme frækt hvor mange deltgaer håber/regner i med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 16. December, 2015 Det kunne godt gå hen og blive årets højdepunkt for dem som er så heldige at kunne deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 17. December, 2015 RasmusL skrev, for 18 timer siden: Lyder fandme frækt hvor mange deltgaer håber/regner i med? Tænker 5 på samme tid er passende, eller flere over alle timerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 17. December, 2015 Lige en update: Man må også lave blide kvælertag på hende. Og sex er selvfølgelig med gummi! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 17. December, 2015 Kan det afsløres, hvor i Storkøbenhavn det vil finde sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 17. December, 2015 Pigeforskeren skrev, Lige nu: Kan det afsløres, hvor i Storkøbenhavn det vil finde sted? Ja, Frb tæt på Forum 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 18. December, 2015 Endnu en update Alle der har skrevet får svar senere i dag, har ikke lige fået tjekket alt post pga travlhed. Så bare rolig, svar kommer Pigen har meddelt at hun ankommer allerede i dag kl. 20 i kbh så hvis nogen er friske på et setup i aften allerede, enten gangbang eller alene med hende så skriv gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enduramin 5 Skrevet 18. December, 2015 Ved godt det er lidt "udenfor" emnet, men hvor holder hun normalt til i Jylland? Vil da gerne arrangere at mødes med hende herovre hvis det er muligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 19. December, 2015 Hey alle. Vi mangler lige en 2-3 stykker mere for at det er rigtig sjovt i aften. Kan det lykkedes at samle det og give hende en fed oplevelse inden hun tager hjem igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 19. December, 2015 Er desværre tvangs indlagt til svigerforældre besøg, ellers havde jeg været så på håber at i finder nogle flere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2015 RasmusL skrev, for 1 time siden: Er desværre tvangs indlagt til svigerforældre besøg, ellers havde jeg været så på håber at i finder nogle flere. Efter maden, tag svigerfar med 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ctof 2 Skrevet 1. Januar, 2016 Hej BDSM par.. Ville høre om man evt kunne få pigens kontakt detaljer så man kan besøge hende i Jylland hvis hun er til det!? Send gerne en pm.. 1000 tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg