Hop til indhold

VIP models Cori og Jasmine

Featured Replies

Skrevet

Havde i går besøg af Cori og i sidste uge besøg af Jasmine fra VIP models

Jasmine er for kort tid siden blevet anmeldt, men jeg må indrømme at jeg syntes det var dårligere end sidste anmeldelse gav udtryk for. Jasmine virker udkørt og har nok taget 10 år på siden billederne blev taget. Det samme gør sig gældende for Cori. Det er for begges vedkommende meget uengageret :( . VIP plejer ikke at skuffe, men jeg tror de har svært ved at få piger herop og får piger fra tyske bordeller op for at give dem luftforandring. Måske godt for dem, men lidt trist for os...

Begge piger er dem fra billederne som sagt, men ikke spændende, særligt set i forhold til den kvalitet der tidligere har været hos VIP. Cori har fået lagt lidt plastik i busten og det er absolut det flotteste på hende. Det pink hår trænger til en opfarvning ;)

Og ja, det er normalt begrænset hvad man kan få for 1000,- men det plejer at være bedre....

/M

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.