Hop til indhold
Guest aloha

SlugepigeKbhs

Recommended Posts

Gæst
aloha skrev, for 1 time siden:

Fra annoncelight, nogen der har været der?

Jeg tvivler på, det er en kvinde, der venter på dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
stener skrev, den 16/12/2015 at 17:36:

det er ham med brevsprække blowjobbet, der har lavet ny annonce.

hvordan kan "han lege med sin mis" ? kan det ikke være en anden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er den samme person.. Skrev for et par dage siden, annoncen lød jo fræk ;)
Første svar var "Vi har vist haft kontakt før.." og fik så et billede af mig retur, som jeg sendte for et halvt år siden.. :o

Skal ikke ku' sige om personen er med eller uden vedhæng; men billedet på profilen af en lækker nougat-mis er så bestemt ikke autentisk (http://www.shesfreaky.com/gallery/the-car-ride-home-hwFPUW9w6gf.html)

But props where props are due, rygtet siger det er et blæs i verdensklasse - så gå jeres skæbne i møde, i modige Riddere af Fræk-Sprækken B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 3 timer siden:

du kan jo prøve, men hvis du kommer ind i opgangen nr 5 et eller andet sted på Amager, så er der stor sandsynlighed for at jeg har ret;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 3 timer siden:

Det er den samme person.. Skrev for et par dage siden, annoncen lød jo fræk ;)
Første svar var "Vi har vist haft kontakt før.." og fik så et billede af mig retur, som jeg sendte for et halvt år siden.. :o

Har du været der;-) eller hvad fik dig til at opgive?

lidt trælst at have sit billede til at ligge på en eller andens telefon, samme med en masse smser om blowjob, bare den oplysning burde jo få folk til at droppe personen, at han/hun ikke sletter billeder, foto, nummer bagefter

Del dette indlæg

Link til indlæg
stener skrev, for 39 minutter siden:

Har du været der;-) eller hvad fik dig til at opgive?

lidt trælst at have sit billede til at ligge på en eller andens telefon, samme med en masse smser om blowjob, bare den oplysning burde jo få folk til at droppe personen, at han/hun ikke sletter billeder, foto, nummer bagefter

I sin tid skrev vi frem og tilbage, arrangerede møde, jeg troppede op.. og SÅ faldt den snedige detalje "Stik den gennem brevsprækken".. Tror jeg måbede en god 10 sekunder før jeg måtte høre om hun mente det seriøst.. Det gjorde hun, og så var jeg pænt den der var skredet igen.

Og ja, som du siger - et ubehageligt chok at han/hun ikke sletter numre, billeder, o.l. data.. Bestemt ik' nogen jeg vil gøre brug af besøg hos; foruden den 'lille' detalje der er brevsprækken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
stener skrev, for 8 timer siden:

du kan jo prøve, men hvis du kommer ind i opgangen nr 5 et eller andet sted på Amager, så er der stor sandsynlighed for at jeg har ret;-)

He he - tror lige jeg lader en anden broder tage den her :-) jeg har langt til Amager og tager kun derud når jeg ved det er rigtigt godt :-) me.n tak for udfordringen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Lyder lidt som samme koncept med et par transer i min pureste ungdom (slut70 ´erne ) der havde været aktive med at give blowjob gennem en brevsprække eller et hul i døren det var vist i Valby dengang ......så nu må de, hvis det er de samme være godt tandløse nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 17/12/2015 at 19:31:

Del dette indlæg

Link til indlæg

yes det er den samme. En lille slank mand, som vist er fra sri lanka eller sådan noget. Sundbyvesterplads. 

Metoderne er lidt forskellige - nogle gange er det brevsprækken, andre gange skal man tage et blindfold på som ligger uden for døren inden man går ind, og andre gange skal man gå ind i entreen og så er der helt mørkt.

Same dude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...