Hop til indhold
T.Hansen47

Vidunderlige Veronika :)

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=soedekatte

https://annoncelight.dk/showad/198176

I går aftes var jeg rigtig glad. 2 ny piger i Svendborg og en af dem havde jeg besøgt før i Odense ( Laura ), hende er jeg godt nok blevet glad for og ville gerne møde igen.

Desværre er hun syg, så jeg fik istedet bestilt en time med Veronika.

Jeg var noget betænksom, de billeder kunne umuligt passe, men hvad pokker, jeg skulle bare ha noget på den dumme :P

Så jeg blev rigtig glad da jeg med det samme hun åbnede døren kunne se hun er pigen på billederne. Lidt kortere hår, men lige så fantastisk smuk i virkeligheden :)

Jeg fik velkomstkys og knus, betalte og smuttede i bad.

Så ind til sengen hvor hun ventede klædt i det sødeste sorte undertøj.

Jeg blev lagt ned og hun lagde sig ovenpå og begyndte at nusse underlivet mod pikken samtidig med jeg fik de dejligste blide tungekys ( koster ekstra, men godt givet ud ).

Jeg bliver godt stiv og hun kysser mig ned ad kroppen og ind i munden med kalorius, fingrene om bollerne og så blev der suttet og slikket stille og vådt og blidt.

Hun virker som om hun nyder at gi oralsex, der blev virkelig kælet og slikket boller og skaft.

Undervejs har jeg fået hende om i 69 så jeg kan gi lidt igen, og hvor har hun dog en smuk og dejlig fast røv at gribe fast i mens missen får tunge :)

Nu vil jeg ha ridetur, hun smutter gummi på og sætter sig tilrette, nærmest på hug ned over mig og begynder.

Jeg har travlt med at gribe og nusse bryster og baller og hive hende ned til flere dybe kys.

Så om på ryggen med hende, lidt missionær hygge og så om i Doggy, hvor jeg kørte løs til jeg ikke kunne holde til mere :)

Afslutning med massage og hyggesnak og kæle og kysse.

Veronika er absolut en af de smukkeste piger jeg har mødt. Hun er samtidig så behagelig og venlig og absolut kælen at det er meget svært at gå derfra igen.

Sexen og kyssene er med absolut nydelse og indlevelse, kroppen er fast og stram, brysterne små og meget fine dejlig tajle og en total stram og velformet numse. Og jeg så ikke skyggen af glidecreame, hun var bare våd :) 

Drenge, hvis i ikke snupper en tur med den her pige, så går i altså glip af noget.

Jeg gav 1500 for en helt vidunderlig time + 100 for kys :)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hr Hansen

Er Veronika hende med hunden på billederne? Må indrømme at jeg var lidt "lorren" ved de billeder, det kan bare umuligt være rigtigt. Havde egentlig tænk mig at køre til Odense og besøge vildt dejlige Rosa men måske jeg skulle blive i Svendborg og støtte den lokale "detail-handel"... ;-) Rosa kommer jo nok til Odense engang igen.

Må bare have noget:
FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :)

Jo, nu er det altså en kanin, men Veronika er pigen på billederne ( den lækre blondine ),  :)

Hun er så sød og dejlig at jeg har været der i dag igen. :P

Naturligvis er det Proff billeder, og hun er ikke så brun, hendes hår har fået klippet spidser og hun har ikke Kaninen med. :P

Men det ER hende og hun er ung og smuk og lækker og dejlig og sutter som en drøm .........

Hun tager desværre hjem på Fredag.

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Kanin eller hundehvalp... What ever... ;-) Øv når hende ikke hvis hun tager hjem fredag, men så må jeg håbe at Rosa stadig er i Odense. Hun er bare så super dejlig, så snupper en tur med hende i stedet. :-)

Skal jo have noget:
FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...