Guest Liderlig-fyr Skrevet 15. December, 2015 Hvor meget skal man lægge i tingene???? Altså man ser det ene juletilbud efter det andet. Og samtidig pigerne ryger vældig i totterne på hinanden med beskyldninger om nogen ikke er noget værd og så meget andet. Er markedet forværret??? Siden det pludselig ser sådan ud. Kan selvfølgelig være tilfældigheder. Det er forventelig med større udbud af Danske piger efter alle reformerne af dagpenge kontanthjælp etc ja nu skal der ligeså kigges på boligsikringen. Men har det så meget at sige, at der ligefrem begynder at opstå bitchfight hvor hver pige kæmper for sin del? Altså danske piger har jo kun været en lille niche ting førhen, så lidt flere burde jo ikke betyde noget. Ja selvfølgelig rammer reformerne også de nederste Mænd i hierakiet, så de måske vælger at fravælge købefisse. Nå håber mine tanker er forkerte! Det skulle jo helst være et hyggelig job, så vi mænd har en varm kvinde og ikke en presset kvinde. Der er jo nok udfordringer med stigmatisering lovgivning osv der behøver jo ikke at tilføjes problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. December, 2015 Der skal bruges penge på juleindkøb og gaver, julen koster mange penge.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 15. December, 2015 Nille skrev, 1 time siden: Der skal bruges penge på juleindkøb og gaver, julen koster mange penge.... Jo men gjorde den velsagtens også sidste år eller forrige år for den sags skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. December, 2015 (edited) Gaverne bliver større og dyrere for hver år... forbruget er stigende. De danske piger jeg kender siger at de ikke mærker krisen. Måske er der krise i dit nærområde ? Redigeret 15. December, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 15. December, 2015 Ja det er nok ikke alle som stille og rolig afskaffer julegaverne Nå nu mangler vi bare det udvikler sig til nogle prøver nytænkning og starter et Jysk FKK med nogle priser som er lidt mere mandevenlige end traditionel FKK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. December, 2015 Geilekarl skrev, for 29 minutter siden: Ja det er nok ikke alle som stille og rolig afskaffer julegaverne Nå nu mangler vi bare det udvikler sig til nogle prøver nytænkning og starter et Jysk FKK med nogle priser som er lidt mere mandevenlige end traditionel FKK Hvis det juridisk holder er jeg klar på at investere i en Fkk klub herhjemme, jeg skal nok skaffe pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 15. December, 2015 Næ - det er skudår næste år. En dag mere til næring og forbrug!!! Vi burde have lønforhøjelse!!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg