Hop til indhold
Romeomand

Anamika i Riga

Recommended Posts

Kommer en del til de Baltiske lande med mit job, så har mulighed for at lege lidt om aftenen med GP eller ladyboys. 

I sidste uge fik jeg en uventet friaften i Riga og ringede til Anamika, som er en privat Trans, der opererer fra sit hjem.

På puh.lv kan man finde de få pæne transe der er i Riga og opland. Landet er Katolsk  og der er ikke stor tolerance overfor andre end rent heteroseksuelle.

Anamika siger at hun er 22, men læg et par år til tror jeg.

Fik hende til at komme til mit hotel på en to timers aftale til 200 EUR.  

Hun dukkede op i kort kjole, pels og så 100 ud som en kvinde, vi fik en drink i baren øverst på hotellet, og hun flettede ben med mig og var dejligt

Ophidset. Gned på min pik under bordet.

Jeg havde gjort klar med bobler på værelset, og der  blev kysset i elevatoren og talt dirty....

Der var helt klart gfe i det her, ikke at det er vigtigt for mig.

Anamika blev glad for glas med cremant og en lille buket på bordet.

Jeg ville betale, men det kunne vente.... fik dog lige aftalt at der ikke var begrænsninger på samværet, at jeg ville have fuld adgang...:-)

Intet problem, hun smuttede på toilettet og jeg ventede med dunkende lem.

Da hun kom ud var det i lilla blonde under tøj og chemise, med hofteholder og lilla strømper, very nice..

Jeg er klart aktiv, når det kommer til ts, ladyboys osv, så det var det der skete efterfølgende.

Små faste bryster, ikke plastic, fin lille pik, måske 15 cm, dejlig rund og stram røv der gerne ville bruges...

Fik super lækkert bj, vi havde to timer, så jeg valgte at give efter og komme i mund og .....

En lille pause og så legede vi igen, fik hende til at komme to gange kom selv to gange mere, dog ikke meget sidste gang.

Hendes pik var super hård første gang, og stadig brugbar senere.

Vi hyggede og snakkede undervejs med drinks og personlige historier...

En super lækker og afslappet aften, måske den  bedste LB oplevelse jeg har haft, da der ikke var hastværk og kemien var god, virkede

Som om man kendte hinanden...

Bestemt en oplevelse der skal gentages...

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...