Hop til indhold

Jante- kvinder i kamp mod deres eget værd.

Featured Replies

Skrevet

Det er faktisk et utroligt jante system nogle piger gør sig herinde.

Hvorfra jeg ved det ? I tjener for lidt og skriger af andres storhed i alle kanter. 

Hermed melder jeg fra over dette niveau af kvinder i nedslået tilstand  som tror....og tror....og tror.....

Jeg håber Jeres Robinson med overbevisning af storhed kommer live på skærmen, vi trænger til fornyet blik :razz: mens andre tager jeres mænd. 

Skrevet

Hvorfor bliver min profil ikke slettet?

Forfinet klædeskab med typer uden Tiger bag mærket? Tænk at mindre kønne kvinder tror de har monopol på det frække. " uhmmm, træk, ned over mig.

Ok....skal lige spørge jante om du må. 

Aldrig.

Jeg trækker ned over dig. 

Skrevet

Har du eventuelt nogle links du kan begrunde dine beskyldninger mod os lyserøde med? 

Man kan jo ikke kun komme med en halv historie vel? Uden fakta...

Skrevet

Behøver du fakta? 

Du virker tilfreds uden?

Skrevet

Har da ikke sagt jeg var tilfreds uden? -Ellers ville jeg jo ikke spørge vel?

Syntes bare det noget mærkeligt noget og slynge ud med, uden at ville komme med navne på pågældende lyserøde? 

Du må da nævne nogle navne? Ellers kan jeg ikke tage det seriøst.

Skrevet

Diskretion, diskretion mens nogle spiser og vurderer om det ene betyder mere end det andet.

Held og lykke. 

Skrevet

Uden fakta er det i mine øre kun volapyk du har gang i. 

Man kan ikke begynde at slynge ud efter de lyserøde herinde uden at have noget fakta og have det i. 

Diskretion? Du godt klar over det et åbent forum du befinder dig i, ikke?

Skrevet

Nogen har bare et behov for at blive set og hørt big time.

I min optik en af forskellen ved at være en rap mundet københavner ( alt øst for Nyborg ) og en besindig jyde der tænker for de taler.;)

Mon det tæmmes med alderen. 

Skrevet

Var du fuld, da du skrev de indlæg? :huh:

Skrevet

Det var da en Galant, rolig og meget velovervejet måde at lægge op til Bitchfight på :grin:

ja den kunne jeg sgu ikke have gjort bedre :-?

Skrevet

Er slet ikke ude på en bitchfight? Ro på Havne :) 

Stiller mig bare undrende? 

-Prøver såmænd bare og finde hoved og hale i den krypterede trådstart, det er ikke noget jeg er bekendt med ihvertfald.

Og syntes det på sin plads at komme med fakta når man nu skal være efter os andre lyserøde.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Nogen har bare et behov for at blive set og hørt big time.

I min optik en af forskellen ved at være en rap mundet københavner ( alt øst for Nyborg ) og en besindig jyde der tænker for de taler.;)

Mon det tæmmes med alderen. 

Hej Ida! Er du sikker på, at du er helt rask? Du virker lidt usammenhængende, og det er svært at finde en mening i dine skriverier.

Skrevet
Kysseglade Molly skrev, for 1 time siden:

Er slet ikke ude på en bitchfight? Ro på Havne :) 

Stiller mig bare undrende? 

-Prøver såmænd bare og finde hoved og hale i den krypterede trådstart, det er ikke noget jeg er bekendt med ihvertfald.

Og syntes det på sin plads at komme med fakta når man nu skal være efter os andre lyserøde.

Søde Babsi :-) 

Det er trådstarten jeg ironiserer på. Den er jo ganske konfliktsøgende.....

Dine indlæg følger ikke i trådstartens spor og lægger op til Bitchfight, har du ret i. ( uden ironi)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.