Hop til indhold
normade

Hotcristal

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=hotcristal

Da jeg alligevel var i området skulle hun da lige prøves .

Stedet ligge laaangt ude på landet og ligner noget der er løgn , nå men ringe på , døren blev åbnet 

af en meget sød og køn caribisk pige , det er nok ikke hende på billederne men hvad gør det nå nu hun er utrolig charmerende og  sød .

 

Vi blev hurtig enig om at jeg bare skulle tømme lommerne ( 700 kr. ) og så gik vi i gang .

det blev til blow og sex i forskellige stillinger efter fulgt af afslappende  massage 

 

Helt  sikker en en sted jeg vil prøve igen hvis jeg er i området  

Del dette indlæg


Link til indlæg
normade skrev, for 32 minutter siden:

http://side6.dk/resultatside/?q=hotcristal

Da jeg alligevel var i området skulle hun da lige prøves .

Stedet ligge laaangt ude på landet og ligner noget der er løgn , nå men ringe på , døren blev åbnet 

af en meget sød og køn caribisk pige , det er nok ikke hende på billederne men hvad gør det nå nu hun er utrolig charmerende og  sød .

 

Vi blev hurtig enig om at jeg bare skulle tømme lommerne ( 700 kr. ) og så gik vi i gang .

det blev til blow og sex i forskellige stillinger efter fulgt af afslappende  massage 

 

Helt  sikker en en sted jeg vil prøve igen hvis jeg er i området  

det er de samme billeder de bruger så man ved ikke hvem man møder eller hvordan hun ser ud så i mine øjne falsk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...