Hop til indhold
JesperJ

Er der nogen der har været her?

Recommended Posts

Guest tvr

Ja, undskyld jeg siger det, men det håber jeg ikke der er nogen der svarer på, før du har lært at opsætte spørgsmålet rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Ja, undskyld jeg siger det, men det håber jeg ikke der er nogen der svarer på, før du har lært at opsætte spørgsmålet rigtigt.

Er der en bestemt måde det skal formuleres på? (er dette korrekt formuleret) :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes godt du kunne have gjort dig lidt flere anstrengelser med at skrive spørgsmålet og det tror jeg også var det som tvr mente :) 

Med hensyn til din forespørgsel, så brug søgefunktionen. Der har været en tråd om Selena fornylig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
troldmanden skrev, Lige nu:

Jeg synes godt du kunne have gjort dig lidt flere anstrengelser med at skrive spørgsmålet og det tror jeg også var det som tvr mente :) 

Med hensyn til din forespørgsel, så brug søgefunktionen. Der har været en tråd om Selena fornylig. 

Tak for svaret.
Næste spørgsmål skal blive bedre :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JesperJ skrev, for 14 minutter siden:

Er der en bestemt måde det skal formuleres på?

Ja, du har vel læst hendes annonce og bemærket at hun faktisk har et navn og hvor hun holder til - så det kunne du jo bruge i din overskift:

Selena, København + evt. hendes tlf. nr.

Nede i teksten starter du så med linket +/eller dit spørgsmål.

På den måde vil dem som kender lidt til pigen hurtigt kunne se om det noget de kan bidrage med noget omkring og du vil få brugelige svar.

Og dem som ikke kender noget til pigen, kan hurtigt komme videre eller klikke ind og se, om de synes det kunne være interessant at følge tråden og vinke af helt oppe i højre hjørne, at det vil de gerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JesperJ skrev, for 56 minutter siden:

Er der en bestemt måde det skal formuleres på? (er dette korrekt formuleret) :wink:

Det er ihvertfald god kotume at inkludere de informationer der skal til for at man kan se om man kan være behjælpelig, eller om man spilder sin tid på alligevel ikke at kunne hjælpe. Det behøver ikke engang tage længere tid. Man kan for exempel gøre sådan:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/47558-maria-n%C3%B8rrebro/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
tvr skrev, for 1 time siden:

Så selvom jeg lå inde med ønsket information skulle jeg simpelthen afholde mig fra at svare , blot fordi at der manglede ønsket information? Er vi nu også blevet et opdragende organ som bruger konsekvenspædagogik ?

Ja, jeg er enig i at det ville hjælpe hvis der var mere info fra trådstarters side. Men jeg bliver altså ikke stødt over det;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da utroligt så mange sure bussemænd der skal være herinde. 

Tvr... Hvorfor kommer du ikke med et godt råd til manden om hvordan han bedst muligt kunne formulere sig så der ville værre større chance for at han kunne få besvaret sit spørgsmål? At lægge armene over kors og værre knotten over den meget simple måde han stiller sit spørgsmål på, det er der da ikke meget Guide over. Det er endnu engang imponerende hvor mange sure mænd der brokker sig over småting herinde (Hvilket jeg har omtalt tidligere). Der er åbenbart en vedvarende gruppe af brugere der ikke får noget glæde og lykke ud af at benytte GP´er eller denne side for den sags skyld. Jeg gentager...... Slap nu af og nyd de dejlige oplevelser i har haft og alt den hjælp i får og lad os nu bare hjælpe hinanden så godt som vi kan på så konstruktiv en måde som muligt. JesperJ har jo ikke gjort en flue fortræd... Han er måske bare ny på Eroguide. Cut him some slack og giv dog manden vejledning istedet for at pege fingre af ham. (hvis der er stavefejl, så håber jeg ikke at i bliver alt for sure :-P )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
Bubbaquarks skrev, for 53 minutter siden:

Tvr... Hvorfor kommer du ikke med et godt råd til manden om hvordan han bedst muligt kunne formulere sig så der ville værre større chance for at han kunne få besvaret sit spørgsmål? At lægge armene over kors og værre knotten over den meget simple måde han stiller sit spørgsmål på, det er der da ikke meget Guide over. Det er endnu engang imponerende hvor mange sure mænd der brokker sig over småting herinde (Hvilket jeg har omtalt tidligere). Der er åbenbart en vedvarende gruppe af brugere der ikke får noget glæde og lykke ud af at benytte GP´er eller denne side for den sags skyld. Jeg gentager...... Slap nu af og nyd de dejlige oplevelser i har haft og alt den hjælp i får og lad os nu bare hjælpe hinanden så godt som vi kan på så konstruktiv en måde som muligt. JesperJ har jo ikke gjort en flue fortræd... Han er måske bare ny på Eroguide. Cut him some slack og giv dog manden vejledning istedet for at pege fingre af ham. (hvis der er stavefejl, så håber jeg ikke at i bliver alt for sure :-P )

Husk nu på at EG ikke er beregnet til at dele anmeldelser eller søge information !;)

Denne side er beregnet til at brugerne kan bruge tid på at påpege ligegyldigheder, mistænke andre brugere for at lave skjult reklame samt afspore enhver tråd herinde!

Ja, jeg har netop selv afsporet tråden;)

Redigeret af Borntofly

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 9 timer siden:

Ja, undskyld jeg siger det, men det håber jeg ikke der er nogen der svarer på, før du har lært at opsætte spørgsmålet

Tvr,  du er lig præsis grunde til at alle os der ikke er føt med en steveplad op i røv ikke magte og skriver anmældser herond.                     Du må hav et smukt live

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Borntofly skrev, for 13 timer siden:

Så selvom jeg lå inde med ønsket information skulle jeg simpelthen afholde mig fra at svare , blot fordi at der manglede ønsket information? Er vi nu også blevet et opdragende organ som bruger konsekvenspædagogik ?

Ja, jeg er enig i at det ville hjælpe hvis der var mere info fra trådstarters side. Men jeg bliver altså ikke stødt over det;)

det må du jo selv om du vil. Jeg ville for exempel ikke. Hvis spørger ikke gider gøre sig den ulejlighed at spørge ordenligt, gider jeg heller ikke svare.

Som du ser ovenfor, kommer jeg også med et råd til hvordan han istedet kunne gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

e

Bubbaquarks skrev, for 7 timer siden:

Hahaha. Ja gammel og sur er jeg ikke blevet kaldt så ofte. Så tak for det. 

Hvis du nu læser tråden, vil du også se jeg jo netop efter han spørger giver ham et exempel på hvordan et meget kort men noget mere informative spørgsmål kunne stilles. 

Så med din tirade her, EFTER jeg har givet det gode råd, kan jeg kun være enig i at der er mange sure mænd her....... og at du vist tilhører dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
oralfyr skrev, for 5 timer siden:

Tvr,  du er lig præsis grunde til at alle os der ikke er føt med en steveplad op i røv ikke magte og skriver anmældser herond.                     Du må hav et smukt live

Er jeg det ? Ligefrem grunden til at ALLE ikke magter at skrive anmeldelser ?? Nu giver du mig vist for meget credit. Jeg er sikker på der er andre der er medvirkende. Lidt ihvertfald.

Iøvrigt vidste jeg ikke man kunne fødes med en staveplade i røven. Og når man tænker på dansk ikke er mit førstesprog på skrift er jeg ret beæret. Så tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 16 timer siden:

Det havde måske været bedre om du havde nøjedes med at rapportere indlægget - så kunne en af moderatorerne have valgt om indlægget skulle:

1. slettes og returneres til trådstarter med besked om at lave en ordentlig overskrift, før den indsendes igen.

2. have overskriften ændret stille og roligt + besked til trådstarter om hvorfor.

Gamle medlemmer burde kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift, mens nytilkomne kan være undskyldte - vil dog nok mene at med over 20 indlæg, burde man kunne finde ud af at lave en bedre overskrift end: "Er der nogen, der har været her?" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det havde måske været bedre om du havde nøjedes med at rapportere indlægget - så kunne en af moderatorerne have valgt om indlægget skulle:

1. slettes og returneres til trådstarter med besked om at lave en ordentlig overskrift, før den indsendes igen.

2. have overskriften ændret stille og roligt + besked til trådstarter om hvorfor.

Gamle medlemmer burde kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift, mens nytilkomne kan være undskyldte - vil dog nok mene at med over 20 indlæg, burde man kunne finde ud af at lave en bedre overskrift end: "Er der nogen, der har været her?" :)

Ja, du har ret. Det er noteret og det gør jeg næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kræver eet klik på overskriften og et enkelt blik på linket at konstatere at forespørgslen drejer sig om en pige, der kalder sig Selena. Herefter yderligere et klik, hvis man vil se pigen. Det er vel ikke noget at hidse sig sådan op over!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, den 15/12/2015 at 13:53:

Det kræver eet klik på overskriften og et enkelt blik på linket at konstatere at forespørgslen drejer sig om en pige, der kalder sig Selena. Herefter yderligere et klik, hvis man vil se pigen. Det er vel ikke noget at hidse sig sådan op over!

Det er ikke så meget det - det er mere det at trådstarter ikke har interesseret sig så meget for pigen, at han har bemærket noget så simpelt som hendes navn at han kan finde ud af at lave en ordentlig overskrift - og alligevel forventer han vel at få svar på mere end et Ja, på sin efterspørgsel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...