Hop til indhold
MortenKBH

Længden af bookede tider

Recommended Posts

Hvilke erfaringer har I med indledningsvis at booke den mindst mulige tid hos en GP (f.eks. 15 minutter) og hvis man føler at der er "kemi" samt at GP'en holder hvad hun annoncer med (f.eks. tungekys i stedet for tantekys), herefter (før de 15 minutter er udløbet) forlænge til f.eks. en fuld time? Er det jeres erfaring, at GP'en forlanger, at man "nulstiller" tiden og betaler for en hel ny time (dvs. 15 min + 1 time) eller udvides de indledende 15 min. uden diskussion blot med 45 min. (til samlet en time som jo plejer at være billigere, end dvs. 4 x 15 min.)? Dette er selvfølgelig under forudsætning at GP'en ikke allerede har en kunde som venter og jeg er også klar over at 15 min. alene plejer at være "dyrere" end en fuld 1 time. Har i oplevet at GP'er bliver sure/fornærmede over denne ændring, da man - for at sige det ligeud :unsure: -  "prøvekører" hende (beklager på forhånd mit dårlige ordvalg :oops:) og om hvorvidt det ødelægger stemningen? Eller er GP'er positive overfor at udvide de 15 min. til 1 time?

Som nybegynder har jeg booket alle mine tre GP aftaler til 1 time, og belært af den dårlige oplevelse jeg havde med den sidste GP så ville det nok have været bedst for mig blot at nøjes med kortere tid for hurtigt at indse om der var dårlig kemi eller snyd med betalte ydelser og dermed ikke kaste en mindre formue efter på GP aftale som man kort efter fortryder. Dette er vel også at foretrække frem for at booke en fuld time, derefter stoppe kort efter hvis det går dårligt og bede om at få penge tilbage efter f.eks. 15 min. - det går hun vel heller ikke automatisk med til uden diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan nemt løbe ind i det problem, at hun har lavet andre aftaler efter din, og du derfor ikke kan forlænge din bestilte tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde jeg betalt for 15 m. og betalt for yderligere en time og kun fået 60 minutter alt i alt, så havde jeg brokket mig højlydt og ikke kommet tilbage + advaret andre her på EG.
Selvfølgelig skal du have det, du har betalt for - men uanset hvad er det en god idé at spørge GPen, inden du betaler.

Edit: Det er altid en god idé at bestille den kortest mulige tid første gang, og har I en god kemi, så kan du altid anden gang købe længere tid eller spørge om du kan forlænge, når tiden er ved at være færdig. Jeg ville aldrig spørge, om jeg kunne "prøvekøre hende". Det er ifølge min mening mangel på respekt.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 55 minutter siden:

Jeg ville aldrig spørge, om jeg kunne "prøvekøre hende". Det er ifølge min mening mangel på respekt.

Det var heller aldrig min intention direkte at spørge om dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MortenKBH skrev, Lige nu:

Det var heller aldrig min intention direkte at spørge om dette.

Det ved jeg godt, jeg ville bare udpensle det, så jeg ikke kunne misforstås af andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, 1 time siden:

Edit: Det er altid en god idé at bestille den kortest mulige tid første gang, 

Ikke alle yder deres bedste eller blot i nærheden af det på den kortest mulige tid. Jeg ville i hvert fald overveje det ift. prisstrukturen hos den enkelte. Hvis prisforskellen på fx 15 min og 30 min er meget lille (har fx set en aktuel udenlandsk pige der tager hhv. 600 og 700), så ville jeg aldrig tage et kvarter, for det er for lidt at spare. Omvendt signalerer prisen at hun har incitament til yde, når "timeprisen" er meget højere ved salg af et kvarter. Dem med meget lave priser på 15 minutter ville jeg være bange for at få brandsår på forhuden af - fordi de vil have travlt med bare at få mig færdig. Så dem vil jeg heller aldrig købe et kvarter af. Derfor køber jeg aldrig under ½ time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 26 minutter siden:

Ikke alle yder deres bedste eller blot i nærheden af det på den kortest mulige tid. Jeg ville i hvert fald overveje det ift. prisstrukturen hos den enkelte. Hvis prisforskellen på fx 15 min og 30 min er meget lille (har fx set en aktuel udenlandsk pige der tager hhv. 600 og 700), så ville jeg aldrig tage et kvarter, for det er for lidt at spare. Omvendt signalerer prisen at hun har incitament til yde, når "timeprisen" er meget højere ved salg af et kvarter. Dem med meget lave priser på 15 minutter ville jeg være bange for at få brandsår på forhuden af - fordi de vil have travlt med bare at få mig færdig. Så dem vil jeg heller aldrig købe et kvarter af. Derfor køber jeg aldrig under ½ time.

Omvendt kan man sige, at snyder hun med tiden, så har man da sparet lidt penge fremfor at købe 30 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MortenKBH skrev, for 2 timer siden:

Eller er GP'er positive overfor at udvide de 15 min. til 1 time?

 

Du kan jo ringe og spørge dem om de vil forlænge og nulstille deres tid når du har prøvekørt dem i 15 min.

:grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fisseslikkeren skrev, Lige nu:

Ring og spørg om de snyder med tiden!

Ja, hvis den enkelte GP snyder med tiden, vil hun jo sikkert indrømme det.
Skål ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er kemi man går efter, så syntes jeg at 15 min er for kort tid at give det, da man nærmest ikke når ind ad døren inden man skal ud igen. Hvis jeg var ude efter at teste kemi, ville jeg give det 30 min ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har Nogle gange, belært af skuffelser, bestilt 30 min og forlænget til en time. Jeg har kun betalt for en time, men har faktisk oplevet at selvom starten som jeg baserede forlængelsen på, var helt fin, så skulle jeg være blevet ved de 30 min. Så min erfaring er at man godt kan forlænge, men det giver ikke 100% garanti for at den sidste halve time er ligeså god som den første.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er der ikke så mange piger, der tilbyder 45 min, men jeg ser det heldigvis oftere nu end førhen - og har de en rimelig fornuftig prissætning på det - f.eks kr. 1000,-/45 min, vælger jeg gerne det, hvis stedet og pigen ellers ser fornuftig ud - ellers går jeg igen - har dårlige erfaringer med at blive hos piger og steder, jeg ikke rigtig tænder på.

De korte sessioner synes jeg sjældent jeg har held med, da jeg har det indtryk at pigerne måske tænker - nå, han vil kun ofre kr. 500,-, så han skal bare have en hurtig omgang og kommer alligevel sikkert ikke igen - og når de efter kun 5 min begynder med deres: "Cum now" og rykke helt vildt i banditten for at få en afslutning - så er pengene spildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet, mon ikke de fleste piger tilbyder 45 min, hvis du spørger om det? Jeg gør, men det står ikke på nettet, ligesom jeg ikke reklamerer med halvanden eller to timer, det betyder dog ikke, at det ikke er muligt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 26 minutter siden:

Jernsvinet, mon ikke de fleste piger tilbyder 45 min, hvis du spørger om det? Jeg gør, men det står ikke på nettet, ligesom jeg ikke reklamerer med halvanden eller to timer, det betyder dog ikke, at det ikke er muligt ;-) 

Tror bare det er sjældent folk spørger efter noget, der ikke står på hylden - Men OK - mange spørger jo efter anal og sex uden, selvom det ikke står på hylden - men de vil som regel kun spørge og ikke købe :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har altid taget 30 minutter første gang, og så 2 eller 3 timer næste gang hvis der var kemi. Det fungerer godt. Jeg synes godt man kan nå at fornemme om det klikker på en halv time. Og har aldrig oplevet at pigen ikke kunne bookes i 2 timer selvom det ikke stod i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de mange svar, det har givet mig stof til eftertanke. Jeg hælder nok til at jeg begynder at booke de lidt billigere 30 min. sessioner frem for en alt alt for kort 15 min. eller en dyrere 1 time, formentligt helt droppe forlængelser og i stedet satse på at booke en ny dato med 1-2 timer hvis det har været en ekstra ordinær god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...