Hop til indhold
lovingboobs

Milfine – en frækkert ud over alle grænser

Recommended Posts

Her vil jeg lige dele en dejlig og virkelig fræk oplevelse, jeg havde en aften for ganske nylig. Har ellers ikke været specielt aktiv de sidste 3-4 mdr. Jow aktiv – men uden hjælp fra eroguide... ;-) Fik øje på  https://annoncelight.dk/showad/194255 og tog derefter kontakt til Milfine via hendes profil her på eroguide, da jeg havde kigget lidt på hendes billeder og beskrivelse. Overvejede det faktisk ikke særlig længe, til trods for hun slet ikke er anmeldt her. Min fornemmelse sagde mig blot at jeg ikke ville blive skuffet. Og det holdt heldigvis stik! :-)

 

Aftalte med hende at jeg skulle samle hende op ved 20:30-tiden centralt i den by, hun bor i. Jeg havde +30 minutters kørsel dertil. Hun tager ikke mod besøg hjemme, så løsningen blev simpelthen at vi tog en hyggestund i min bil. Sindssygt frækt og pirrende setup, vi dér havde fået gang i! Havde på forhånd udset mig et sted, hvor jeg gættede at vi kunne holde uforstyrret, hvilket heldigvis viste sig at være tilfældet. Vi tog en kort køretur mod destinationen – et diskret sted i Østjylland, som jeg naturligvis ikke vil røbe. Undervejs gik snakken på at dyrke sex i det fri, hvilket hun også er tilhænger af. Men vi nøjedes med at hygge indendørs, da årstiden jo er regn og rusk… Vel fremme afregnede vi det aftalte beløb på 1000,- for en halv time (som inkluderede sut uden kondom.) Derefter rykkede vi om på bagsædet for at kigge lidt nærmere på hinanden... Vil dog ikke gå helt vildt meget i slibrige detaljer. Men vil gerne afsløre, at vi var ”bag (MEGET) duggede ruder” da vi var færdige… ;-) Og så nyder hun at man kæler for hendes velvoksne modne babser. Og det nød jeg også – med både hænder og tunge. :-)

 

Kan kun sige at jeg vil give min varmeste anbefaling til en fræk stund sammen med Milfine! Som mange jo ved, handler det selvfølgelig om kemi. Den var helt klart til stede mellem hende og jeg. Med til det hører, at hun er ærlig i hendes annonce. Billederne er af hende og teksten lover ikke noget, den ikke kan holde. Og når der er kemi, er hun ikke typen, der holder øje med klokken. Det nød jeg heldigvis godt af... ;-) For mig at se er hun en fræk og glad amatør, der nyder enkelte frække aftaler. Derfor holdt min gode forhåndsfornemmelse hele vejen. :-)

Vær derfor sød ved hende og pas godt på hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...