Hop til indhold

Recommended Posts

Krølle Bølle skrev, for 3 timer siden:

Er det ikke et sted med stor udskiftning af piger?

Hvis det er det sted, jeg tænker på, så har tidligere annoncer haft adresse og goole-kort med!?

Men vi må ikke nævne adresser, som ikke står i profilen.

ved ikke hvor stor udskiftning der er, men jeg har kun været der 2 gange og der var det ikke den samme pige:-)

lad mig formulere det sådan at slagteren og de andre butikker har en adresse, mens det omtalt sted, soom ligger oven på slagteren har en anden adresse.

For at komme til stedet, skal man om bag ved slagteren og ringe på, hvorefter man kommer ind på en stejl trappe op til "massage stedet"   

Del dette indlæg

Link til indlæg
stener skrev, for 21 timer siden:

ved ikke hvor stor udskiftning der er, men jeg har kun været der 2 gange og der var det ikke den samme pige:-)

lad mig formulere det sådan at slagteren og de andre butikker har en adresse, mens det omtalt sted, soom ligger oven på slagteren har en anden adresse.

For at komme til stedet, skal man om bag ved slagteren og ringe på, hvorefter man kommer ind på en stejl trappe op til "massage stedet"   

Nemlig!

Det kan være lidt svært at finde! 

Ind i mellem er der guldkorn på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære venner.

Der har været skrevet meget i denne tråd, om manglende kontakt og adresser.

Indtil nu har vi ikke set en eneste anmeldelse af den flotte pige (hvis altså billeder er rigtige)

Der må da være nogen der har lyst til at møde MAY - både annoncetekst og billeder, giver ihvertfald mig lyst :o)

Jeg kan bare ikke slippe hjemmefra :o(

Lad os snart få en, forhåbentlig god anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
geo skrev, for 1 time siden:

Kære venner.

Indtil nu har vi ikke set en eneste anmeldelse af den flotte pige (hvis altså billeder er rigtige)

Der må da være nogen der har lyst til at møde MAY - både annoncetekst og billeder, giver ihvertfald mig lyst :o)

Hvis du ikke kan mødes med hende, hvad skal du så med en anmeldesse. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
stener skrev, for 9 timer siden:

Hvis du ikke kan mødes med hende, hvad skal du så med en anmeldesse. ;-)

Nu skriver jeg jo ingen steder, at jeg IKKE skal mødes med hende !!

Tiden er mit problem i øjeblikket - som nogen måske er klar over er julen tæt på og mit job kræver desværre al min tid p.t.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
geo skrev, for 13 timer siden:

Kære venner.

Jamen det er da bestemt ikke lysten der fejler noget fra min side, tværtimod, men det virker som om at hun er svær at lave en aftale med.

Rollo 4700 havde fået lavet en aftale, men blev tilsyneladende brændt af, eller aftalen blev misforstået.

Både Alkoholikeren og jeg selv har forgæves prøvet at ringe, men uden held.

Men mon ikke det lykkes for én af os en skønne dag???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler på nogle kommer til at møde hende men Ville da glæde mig på vejen af den som møde hende der er på billedet 

Og tænker vis alle os her ikke har kunne komme igennem til hende så kan hun da ikke havde mange kunde ....smiler 

Ja jeg har dog både snakket med hende over telefon da jeg altid ringer og så har hun efter selv sendt mig sms og så sent som aften før hun skulle komme til mig men siden har jeg ikke kunne få fat i hende 

Rigtigt god jul herinde 

Rollo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon det er gået helt i stå ??  :|

Eller er det bare en fake annonce - hvis, er det ærgeligt - billederne er jo flotte !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...