Hop til indhold
Zentec

Salina første gang

Recommended Posts

Hjælp 

Jeg har fået en aftale med  salina i aften. 

I en halv time, jeg har aldrig mødt hende  Før,  men har haft  lyst i flere år. 

Hvordan  får jeg en super oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Zentec.

"Gò  tur" - hvis det er den Salina (Horsenspigen), der holder tæt ved støvring ???

Hende har jeg besøgt for et par år siden, og da var det bare "lige på og hårdt" og skulle helst være færdig i løbet af få minutter!!

Hun holder meget imod med begge sine arme mod skuldrene, og jeg tror ikke, hun kan lide det hun laver.

MEN - hvis der er andre Selina.er så os få en anmeldelse - og undskyld herfra.

hilsen Aalborg

Redigeret af Aalborg
jeg har slettet private oplysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Punkt 1. Dette er en efterlysning ikke en anmeldelse!

Punkt 2. Man kan bruge søgefunktionen først!

Punkt 3. Man skriver ALDRIG adressen hvor pigerne arbejder!!!!!

Hvis du søger kan du finde flere anmeldelser af hende.  Har besøgt hende 3 gange og hun er sød og snakkesalig og der har ingen af gangene været nogen antydning af at man skal blive hurtigt færdig. Og alle gange har der været tid til hyggesnak bagefter. Der er ingen antydninger af at hun er utilfreds med det hun laver.

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
Zentec skrev, for 2 timer siden:

Hjælp 

Jeg har fået en aftale med  salina i aften. 

I en halv time, jeg har aldrig mødt hende  Før,  men har haft  lyst i flere år. 

Hvordan  får jeg en super oplevelse. 

har selv haft fornøjelsen 2 gange, og hvordan du får en god oplevelse...jaaa et godt råd kunne være "tag det roligt helt roligt" for hos Salina der er der fart på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prowler skrev, for 31 minutter siden:

Punkt 1. Dette er en efterlysning ikke en anmeldelse!

Punkt 2. Man kan bruge søgefunktionen først!

Hvis du søger kan du finde flere anmeldelser af hende.  Har besøgt hende 3 gange og hun er sød og snakkesalig og der har ingen af gangene været nogen antydning af at man skal blive hurtigt færdig. Og alle gange har der været tid til hyggesnak bagefter. Der er ingen antydninger af at hun er utilfreds med det hun laver.

Punkt 1. Dette er min første tråd. Undskyld 

Punkt.  Har brugt  søgefunktion, men synes ikke der var nogen nye. Undskyld. 

Punkt3. Det er hvis ikke nogen hemmelighed hvor hun er.

Men igen unskyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prowler skrev, for 2 timer siden:

Det må man dog godt, hvis de selv opgiver den i deres annonce. Skal du derimod først ringe til tlf. svareren - og især, hvis du skal lave en aftale først, for at få den oplyst - holder man adressen for sig selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det må man dog godt, hvis de selv opgiver den i deres annonce. Skal du derimod først ringe til tlf. svareren - og især, hvis du skal lave en aftale først, for at få den oplyst - holder man adressen for sig selv :)

Salina har ikke adressen i hendes annonce og der var en tråd for ikke lang tid siden hvor der også var en der skrev hvor pigerne arbejder. At det måske er lidt en offentlig hemmelighed hvor det er betyder ikke at man skal skrive det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

...Skal du derimod først ringe til tlf. svareren...  ...holder man adressen for sig selv

Aha. Jeg har indtil nu, troet at hvis pigen oplyser adressen på tlf.svareren, så er den ikke "hemmelig" og må skrives på forum. Hvad er begrundelsen for at hemmeligholde adressen, når den oplyses ved opkald til svareren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prowler skrev, 1 time siden:

Salina har ikke adressen i hendes annonce og der var en tråd for ikke lang tid siden hvor der også var en der skrev hvor pigerne arbejder. At det måske er lidt en offentlig hemmelighed hvor det er betyder ikke at man skal skrive det.

Det har hun i ekstra bladet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 2 timer siden:

Hvad er begrundelsen for at hemmeligholde adressen, når den oplyses ved opkald til svareren?

Det er fordi at du aktivt skal kalde op til et bestemt tlf. nr. for at få oplyst adressen og ikke bare tilfældigt kan se den i travbladet (ekstrabladet) eller finde den på nettet.

Ligeledes må du heller ikke oplyse adressen, hvis du har fundet den ved at slå tlf. nummeret op via Krak.dk eller de gule sider mv.

Hovedbegrundelsen er dog at pigerne gerne skulle kunne arbejde og vi kunne besøge dem i fred og ro, uden at alle naboerne holder øje med hvem der kommer og går - så det er mest for din egen skyld :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
Tjon skrev, for 3 timer siden:

Er billederne på hendes profil nogenlunde "retvisende" for hendes reelle udseende? :-o

det er hende på billederne....så mere retvisende kan de næsten ikke blive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Zentec skrev, for 18 timer siden:

Det har hun i ekstra bladet 

1-0 til dig. Normalt har hun ikke adressen i så det må være noget nyt. Jeg så hendes annonce for ikke ret lang tid siden og der stod den ikke deri. Et godt råd er dog altid at lægge et link ind i ens efterlysning eller anmeldelse. Så kan folk selv læse sig til det info som pigen vil have ud i det offentlige rum hvad adresse og telefonnr angår og man undgår at der flyver rundt med adresser og numre som pigerne ikke vil have ud herinde

Men beklager. Hun har selv skrevet adressen i annoncen den her gang så 1-0 til dig;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

...det er hende på billederne....så mere retvisende kan de næsten ikke blive.

Spørger af ren nysgerrighed her, men er der ikke noget med at hendes billeder er rigtig gamle (+10år)?. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, 1 time siden:

Spørger af ren nysgerrighed her, men er der ikke noget med at hendes billeder er rigtig gamle (+10år)?. 

nogle er ældre og nogle er nyere 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grækeren - Det er muligt at det er af hende, men i mine øje er de ikke "retsvisende", hvis de er flere år gamle. Jeg synes nemlig også har have læst på et tidspunkt, at hendes billeder er af ældre dato. Jeg er jo nordjyde og en meget høflig fyr, så derfor skrev jeg "retvisende" for at høre om de er et udtryk for hendes udseende nu. Det er vel pænere at skrive end at spørge om de er "tusse-gamle" ? :cool: Grækeren - er dine dåbsbilleder "retsvisende" for dit nuværende udseende, fordi det er dig ? :cool::-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
Tjon skrev, for 5 timer siden:

Grækeren - Det er muligt at det er af hende, men i mine øje er de ikke "retsvisende", hvis de er flere år gamle. Jeg synes nemlig også har have læst på et tidspunkt, at hendes billeder er af ældre dato. Jeg er jo nordjyde og en meget høflig fyr, så derfor skrev jeg "retvisende" for at høre om de er et udtryk for hendes udseende nu. Det er vel pænere at skrive end at spørge om de er "tusse-gamle" ? :cool: Grækeren - er dine dåbsbilleder "retsvisende" for dit nuværende udseende, fordi det er dig ? :cool::-D 

hehe..selvfølgelig har du ret...men billede 1 - 4 i hendes annonce er helt nye, og det er hende på billederne, det var disse jeg tænkte på...billede 5 - 8 er af ældre dato som flere er inde på.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...