Hop til indhold
22 cm and thick

Polske pige(r) i Svendborg

Recommended Posts

Hey
Nå, så måtte jeg lige forbi kongebakken i Svendborg. Ringede i forvejen og aftalte en tid. Blev ikke spurgt hvem af dem jeg ville møde, men det var kun den mørkhårede der kom frem, og da hun virkede rigtig sød og så dejlig ud valgte jeg så bare at lade være med at spørge efter den anden. HVIS hun nu var alene der og jeg spurgte efter den lyshårede havde jeg jo allerede der spredt en lidt dårlig stemning.
Men - gav hende 600 for 15 min. Hun tog imod pengene og bad mig lægge tøjet mens hun lige var væk højest 1 minut. Hun smed selv tøjet - ikke på en specielt yndefuld måde - men stod ret hurtigt butt-naked ved siden af mig. Danm hun har nok nærmest de mindste bryster man kan forestille sig, men fine og struttende. :-P Lige til at sutte på.
Lagde os på sengen og hun begyndte at lege med kalorius og gav den noget fransk. Jeg legede med hende bryster (lolitasex tanken strejfede mig) og gav fissen lidt finger, DANM den virkede snæver, her skulle der vist passes på... ;-) Jeg slikkede hende lidt og fik så gummi monteret på "dimsen" og hun gled ned over den. Efter at have redet den lidt bad jeg hende om at lægge sig på alle fire og hun fik den bagfra. Det gjorde ligesom udfaldet og jeg måtte overgive mig og lade den sprøjte....
Hun sagde hun skulle til Odense på tirsdag, så måske kommer dem der er i Odense til Svendborg på tirsdag, hvem ved... :-)
Men kunne altså godt finde på at tage til Odense og møde hende endnu en gang. Hun var virkelig sød. Men det er de skide polakker nu generelt. Er ALDRIG blevet skuffet over nogen af dem.
Fra jeg smed tøjet til jeg tog det på igen gik der 20 min, så hun havde absolut ikke travlt.
Stedet er lidt tarveligt men der er rent og pænt, og bor man lokalt skal man sgu passe på ikke at blive spottet på vej ind og ud. Pigen er super sød og ret charmerende - men det er jo en ret objektiv vurdering. Ok sex med ingen hastværk, så som skrevet absolut ikke umuligt jeg vil mødes med hende igen.

Det var bare en gang god:
FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...