Hop til indhold
Gæst

Aalborg sports thaimassage igen igen

Recommended Posts

Gæst

Var for nylig en tur forbi igen. Og det sku var en hyggelig tur. Rigtig god massage. Og fantastisk hj. Plus man kan pille ved hendes bryster.

Men nu har jeg primært brugt hende de sidste mange gange. For jeg ved at jeg går glad derfra. Men alligevel har jeg bestemt at næste gang, skal være et andet sted. Vil gerne pille lidt mere ved dem. Og jeg er helt vild med WE i hobro. Men der er for langt til en hurtig tur, når et møde blir aflyst. Så nu må de sku oppe sig i aalborg

men som sagt. Hun er så sød. Og skør. Det er en fornøjelse at være der. Men det er lidtdet samme, som at få pizza 10 dage i streg. 

 

Hjælp mig gerne :). Opråb om lidt mere sjov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.

Du kan jo kigge forbi Kumpruegsa thai massage, Thistedvej 73, Nørresundby. Hende der ejer det giver hele pakken, ved ikke med anal da jeg ikke selv er til det.

Hende i Aalborg sports thaimassage, er det hende fra billedet på hjemmesiden, eller er der andre i butikken :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i en periode fået god massage på Thistedvej 73 i Nørresundby, men er lidt loren ved at komme der igen. Da en ung thai mand som har det med at hænge ud der også tilfældigvis sad inde hos Royal massage i Danmarksgade og sladrede om mine besøg på Thistedvej. Det synes jeg ikke er særlig god stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Averel skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2015 at 19:42:

Hej.

Du kan jo kigge forbi Kumpruegsa thai massage, Thistedvej 73, Nørresundby. Hende der ejer det giver hele pakken, ved ikke med anal da jeg ikke selv er til det.

Hende i Aalborg sports thaimassage, er det hende fra billedet på hjemmesiden, eller er der andre i butikken :) 

Hej Averel.

Kunne du hjælpe med lidt beskrivelse af ejeren på Thistedvej 73???

Hvor ligger prisniveauet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aalborg skrev, for 16 minutter siden:

Hej Averel.

Kunne du hjælpe med lidt beskrivelse af ejeren på Thistedvej 73???

Hvor ligger prisniveauet?

Det er en sød pige i 30' erne vil jeg skyde det til. Efter min mening en fin krop. Prisen for en halv god massage og sex er 1000 kr var der ca 1 time. Hun har nogle fantastisk pirrende negle som bruges flittigt, og det virker på lillemand 8-) hun har også b2b men her fik jeg ikke en pris. Den var meget dyr sagde hun. Så det var nok ikke noget hun ville give mig :shock: 

Massage + hj 600 kr og man må pille ved brysterne.

Håber du kan bruge dette til noget :) 

Redigeret af Averel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
martin.b skrev, for 1 time siden:

Jeg har i en periode fået god massage på Thistedvej 73 i Nørresundby, men er lidt loren ved at komme der igen. Da en ung thai mand som har det med at hænge ud der også tilfældigvis sad inde hos Royal massage i Danmarksgade og sladrede om mine besøg på Thistedvej. Det synes jeg ikke er særlig god stil.

Ok, det lyder da ikke så fedt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...