Guest jsp Skrevet 12. December, 2015 Så er det lørdag og om 4 timer kører jeg ind til Århus og henter min lille 25 årige veninde, det er 2. gang jeg skal se hende, og jeg glæder helt vildt, vi skal spise sammen, hun har bestemt menuen, hun er desserten uhm, lille of spinkel og fast, jeg selv har de samme cifre i alderen bare i omvendt rækkefølge ;). Hun var på besøg tidligere på ugen og det var forrygende alt alm. sex var tilladt, eneste forbehold var ingen tungekys, det er nok for intimt. Dansk uden, det er sku ikke forbeholdt mange i min alder at fyre den af i en 25 årig, fuck jeg glæder mig Fortsættelse følger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 882 Skrevet 12. December, 2015 Rigtig got fornøjelse, når jeg læser om eventyr med en på 25 og en på 52 bliver jeg helt glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 12. December, 2015 jsp skrev, for 28 minutter siden: Så er det lørdag og om 4 timer kører jeg ind til Århus og henter min lille 25 årige veninde, det er 2. gang jeg skal se hende, og jeg glæder helt vildt, vi skal spise sammen, hun har bestemt menuen, hun er desserten uhm, lille of spinkel og fast, jeg selv har de samme cifre i alderen bare i omvendt rækkefølge ;). Hun var på besøg tidligere på ugen og det var forrygende alt alm. sex var tilladt, eneste forbehold var ingen tungekys, det er nok for intimt. Dansk uden, det er sku ikke forbeholdt mange i min alder at fyre den af i en 25 årig, fuck jeg glæder mig Fortsættelse følger. Hvad koster den lille skønhed ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 12. December, 2015 jsp skrev, for 1 time siden: alt alm. sex var tilladt, eneste forbehold var ingen tungekys, det er nok for intimt. Har jeg kun været ude for én gang med en SB - sendte hende hjem igen med en undskyldning og rigeligt til taxien: Hvade ikke forestillet mig det var nødvendigt at spørge inden om hun kyssede og det var deal-breaker for mig. Måske hvis jeg havde indstillet mig på det mentalt først, som jeg kan hos en GP, hvor jeg ikke stoler på det hver gang der står tungekys i annoncen. Har lige været sammen med "min" SB og hun kræver simpelt hen tungekys af mig, når hun bliver ophidset nok - tager i det hele taget nogle gange mig selv i at spekulere over, hvorfor det er mig der betaler - men det gør jeg fordi jeg kan, og hun kan bruge pengene. Og selvfølgelig er de deal breaker for hende, men det forhindrer hende ikke i at have lysten med i det på samme måde som de sidste par tinder-dates med heldigt udfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 12. December, 2015 Jeg tungekysser også med de øvrige 3-4 stykker jeg har gang i, jeg tror kun det er et spørgsmål om tid, hun er for lækker bare at lade gå halv dansk/spansk, nu er der kun 2 timer tilbage yes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brugernavn 74 Skrevet 15. December, 2015 Bebop skrev, den 12/12/2015 at 17:51: Har jeg kun været ude for én gang med en SB - sendte hende hjem igen med en undskyldning og rigeligt til taxien: Hvade ikke forestillet mig det var nødvendigt at spørge inden om hun kyssede og det var deal-breaker for mig. Måske hvis jeg havde indstillet mig på det mentalt først, som jeg kan hos en GP, hvor jeg ikke stoler på det hver gang der står tungekys i annoncen. Har lige været sammen med "min" SB og hun kræver simpelt hen tungekys af mig, når hun bliver ophidset nok - tager i det hele taget nogle gange mig selv i at spekulere over, hvorfor det er mig der betaler - men det gør jeg fordi jeg kan, og hun kan bruge pengene. Og selvfølgelig er de deal breaker for hende, men det forhindrer hende ikke i at have lysten med i det på samme måde som de sidste par tinder-dates med heldigt udfald. Ser du bare godt ud, eller har du en reelt god løsning på det med at få dates (eller matches i det hele taget) ud af Tinder? For mig har det desværre været r*v og nøgler der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 16. December, 2015 Brugernavn skrev, for 6 timer siden: Ser du bare godt ud, eller har du en reelt god løsning på det med at få dates (eller matches i det hele taget) ud af Tinder? For mig har det desværre været r*v og nøgler der Jeg ser o.k. ud, men Tinder har heller ikke givet noget for mig de sidste 4 mdr. Langt mellem snapsene. Selv de 18-25-årige der søger sugardaddy matcher mig ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg