Hop til indhold

Daisyclub - Uta

Featured Replies

Skrevet

Uta er (måske) hende på billederne (Hun mangler nogle tatoos på de billeder så), men hun er lille slank, og har nogle fine bryster (c-skål vil jeg tro) sødt ansigt, og er efter min bedømmelse ikke ældre end de 21 annoncen angiver.

Jeg tog en ½ time til de 900.- blev tilbud bad, men kom lige fra badet så takkede nej, smed tøjet og lod den lille sag kravle op til mig.
Hun virker ikke helt "veltilpas" med det hun laver, lidt mut, men da hun gik igang med at sutte mig op, så må jeg indrømme, at det var simpelthen en
rigtigt lækker fornemmelse, og at se hende ligge, og gurgle over min stadig voksende pik, imens hun bare suttede godt på pikhovedet, damm det var godt,
og så ser hun bare petit & uskyldig ud samtidigt - jeg kunne have ligget og taget imod hele aftenen :-)

Hun kravlede ned imellem mine ben, så jeg bare lå på ryggen, med pikken strittende lige op i lokalet, og så placerede hun begge arme på hver sin side af min krop, og brugte KUN munden til at sutte mig godt & grundigt igennem, hun har en fin teknik, hvor hun "ælter" godt omkring pikhovedet, og som sagt ingen brug af hænder, hun spytter lidt ud i et stk. papir, men det er fair nok (ikke at jeg er kommet) bare savl & spyt ;-)

Jeg tilbød hende at gengælde tjenesten, og hun lagde sig på ryggen, og hendes lille glatte fisse, tog fint imod mit tungearbejde .. Hun VILLE ikke komme, for flere gange var hun meget tæt på, men drejede sig, eller "stop-stop" - Det var lidt ærgerligt. da jeg normalt ikke har problemer med at få pigerne til at "ryste" - men hun var blevet rigeligt våd, og jeg fik monteret en gummidreng, og begyndte at kneppe hende først lidt langsomt, for at sætte tempoet op, og hun lod mig alligevel gerne gå helt ibund, selvom jeg ikke er i den lille ende, hvad angår str.

Hun tog det jeg kunne give hende, selvom hendes ansigt tydeligt viste at hun både nød/ og mærkede at hun blev taget dybt (Jaja, ikke overlast - bare rolig)

Jeg kneppede hende kun i den ene stilling, da vi havde brugt et del tid, på hendes franske til mig (øko) og mit til hende, så det var fair nok..

Efter vi begge var kommet op, var hun stadig lidt "fjern" og smilte da nu- og da, men hun virker ikke helt tryg ved hvad hun laver - selvom jeg er sikker på hun er proff. nok..

Kunne jeg tage forbi, og nyde det blow igen? - 100% ... Gør jeg det? .. Tjaaa, måske ;-) 

Redigeret af TboneDK

Skrevet

Glimrende anmeldelse. Var der ingen massage involveret? (Ikke at det gør noget) men er stedet udelukkende et bordel?

Skrevet
Default User skrev, for 5 timer siden:

Glimrende anmeldelse. Var der ingen massage involveret? (Ikke at det gør noget) men er stedet udelukkende et bordel?

Du kan godt få massage, men det var ikke det jeg kom for ;-)

Og jeg er, næsten, sikker på du kan få bedre massage andre steder, hvis det primært er massagen du leder efter ..

Skrevet
powerpoint skrev, for 2 timer siden:

hmmm... når vi sætter os ind i en minibil, eller en bus, eller et fly ...... hvor mange af os bekymrer os egentlig om at udseendet på ydersiden reelt set er tudegrimt? Det er indholdet og funktionen det drejer sig om.

Når Brian køber ekstra brede fælge et stort udstødningsrør, eller ventilationsgrill på motorhjælmen, så drejer det sig udelukkende om det ydre udtryk og ikke om indholdet..

Jeg synes de fleste thaisteder er placeret på "uskønne" steder.. måske er det derfor basisydelserne koster 3-400 kroner i timen ... og ikke 800 

Skrevet

.. Og så ser stedet nu altså heller ikke sådan ud i dag, der ligger stadig værksted, men selve stedet ligger oven på værkstedet, med egen indgang op af en trappe, rummene er meget store og pænt indrettede.

Men, hvis det var fordi du skulle have mascotten til service imens, så ved jeg ikke om du skal finde et andet sted ;-)

Skrevet

Uta er stoppet på DaisyClub allerede ....

Skrevet
D54 skrev, for 6 timer siden:

hmmm... når vi sætter os ind i en minibil, eller en bus, eller et fly ...... hvor mange af os bekymrer os egentlig om at udseendet på ydersiden reelt set er tudegrimt? Det er indholdet og funktionen det drejer sig om.

Når Brian køber ekstra brede fælge et stort udstødningsrør, eller ventilationsgrill på motorhjælmen, så drejer det sig udelukkende om det ydre udtryk og ikke om indholdet..

Jeg synes de fleste thaisteder er placeret på "uskønne" steder.. måske er det derfor basisydelserne koster 3-400 kroner i timen ... og ikke 800 

Da jeg så billedet kom jeg sådan til at tænke på Olsen bande filmene. Jeg så i ånden lille Olsen med høj cigarføring  kæk på vej op ad trapperne og lige som han ser skønhederne - BLUB - så hamrer ham den store  rørtangen ned i Olsens bowler.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.