Jyskpik 236 Skrevet 11. December, 2015 Overvejer et besøg er der nogen der har været der for nyligt og kan fortælle om standarden og bemandingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle 16 Skrevet 28. December, 2015 Der er nogen der har besøgt Nina for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 236 Skrevet 30. December, 2015 Jeg besøgte hende for en 14 dage siden, hun var sød og imødekommende massagen var meget blid og hun forstod at pirre de ædlere dele. Da jeg skulle vende mig om blev hun så begejstret for min store stive pik at hun smed alt tøjet og gav mig body to body, hun bed mig i den ene brystvorte imens hun spillede med den ene hånd og pirrede stjernen med den anden hvorefter jeg kom med et ordentlig sprøjt der røg helt op i håret af hende hvilket hun var meget imponeret over. Der efter noget mere massage på forsiden der vækkede min pik til live igen, hvilket fik hende smillende til at spille mig igen samt prostatamassage hvorefter jeg til hendes store fornøjelse kom med endnu en ladning. der efter fik jeg et bad og fik at vide at næste gang kunne jeg få bum bum med for kr. 200,- ekstra. Det glæder jeg mig til da jeg kunne mærke hun var dejlig våd i fissen da jeg kærtegnede og fingerkneppede hende under massagen, hvilket hun rigtigt nød. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
analfan 19 Skrevet 30. December, 2015 Hvad skulle du af med for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Opdageren Skrevet 30. December, 2015 Jyskpik, det lyder fandeme godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 236 Skrevet 30. December, 2015 analfan skrev, for 11 timer siden: Hvad skulle du af med for sådan en omgang? Jeg gav 600 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkel 25 Skrevet 1. Januar, 2016 Glæd dig jyskpik, jeg har prøvet det samme som dig, du får den fedeste oplevelse for de 800,-, Nina gav mig det hele massage, finger i stjernen, 69 er, red mig i forskellige stillinger og sluttede af med (mit valg) prostata massage, jeg kom i en fantastisk udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 1. Januar, 2016 Er lidt nysgerrig på hvordan hun ser ud? Alder, krop, osv..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Januar, 2016 Mthom skrev, for 15 minutter siden: Hvad er adressen Den står i Thailisten. Marselisborgalle ?? 8000C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 3. Januar, 2016 indokarami skrev, den 1/1/2016 at 15:22: Er lidt nysgerrig på hvordan hun ser ud? Alder, krop, osv..... Nobody knows??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle 16 Skrevet 3. Januar, 2016 52 år, ca. 155 tynd, små bryster, sidste gang glat barberet. Svær at forstå nu hun snakker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
magnus65 0 Skrevet 30. April, 2020 nogen der ved hvad Thai Nina er blevet af ?? klinikken på Marselisborgalle er tilsyneladende lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodtimes 5 Skrevet 4. Juni, 2020 Er der nogen som har besøgt Nina for nylig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg