Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende for en 14 dage siden, hun var sød og imødekommende massagen var meget blid og hun forstod at pirre de ædlere dele. Da jeg skulle vende mig om blev hun så begejstret for min store stive pik at hun smed alt tøjet og gav mig body to body, hun bed mig i den ene brystvorte imens hun spillede med den ene hånd og pirrede stjernen med den anden hvorefter jeg kom med et ordentlig sprøjt der røg helt op i håret af hende hvilket hun var meget imponeret over.

Der efter noget mere massage på forsiden der vækkede min pik til live igen, hvilket fik hende smillende til at spille mig igen samt prostatamassage hvorefter jeg til hendes store fornøjelse kom med endnu en ladning. der efter fik jeg et bad og fik at vide at næste gang kunne jeg få bum bum med for kr. 200,- ekstra.

Det glæder jeg mig til da jeg kunne mærke hun var dejlig våd i fissen da jeg kærtegnede og fingerkneppede hende under massagen, hvilket hun rigtigt nød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glæd dig jyskpik, jeg har prøvet det samme som dig, du får den fedeste oplevelse for de 800,-, Nina gav mig det hele massage, finger i stjernen, 69 er,  red mig i forskellige stillinger og sluttede af med (mit valg) prostata massage, jeg kom i en fantastisk udløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mthom skrev, for 15 minutter siden:

Hvad er adressen

Den står i Thailisten. Marselisborgalle  ?? 8000C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...